همه چیز درباره زمان مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری

جدول کامل پخش مناظره‌ها و جایگاه کاندیداها در آخرین نظرسنجی‌ها

جدول کامل پخش مناظره‌ها و جایگاه کاندیداها در آخرین نظرسنجی‌ها
مناظره‌های نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از امروز آغاز و از شبکه‌های یک، سلامت و جام جم سیما به‌صورت زنده پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۴۴۳۴
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷

زی‌سان: مناظره‌های نامزد‌های انتخابات از دوشنبه  28 خرداد آغاز شد. نخستین مناظره از ساعت ۲۰ تا ۲۴ با اجرای مهدی خسروی برگزار شد. موضوع اصلی نخستین مناظره «اقتصاد» با محوریت مهار تورم و رشد تولید بود.

به گزارش «زی‌سان»، بعد از نخستین مناظره ساعت و تاریخ چها مناظره بعدی به شرح ذیل خواهد بود:

پنج شنبه ۳۱ خرداد (ساعت ۲۰ تا ۲۴)

جمعه ۱ تیرماه (ساعت ۲۰ تا ۲۴)

دوشنبه ۴ تیر (ساعت ۲۰ تا ۲۴)

سه شنبه ۵ تیر (ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶)

ساعت پخش مناظره‌های انتخابات

چهار مناظره اول از این مناظره‌های چهار ساعته در زمان‌های اعلام شده از ساعت ۲۰ تا ۲۴ روی آنتن می‌رود و در این بین مطابق معمول هر شب ساعت ۲۱ به مدت زمان ۳۰ دقیقه اخبار جامع ایران و جهان نیز پخش می‌شود و مناظره روز پنجم تیرماه مصادف با روز عید سعید غدیر نیز از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ پخش خواهد شد.

همچنین پیش از پخش هر مناظره انتخاباتی، برنامه «ایران عزیز» از ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه با پخش بخش‌های انتخابی و ورود کاندیدا‌ها روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

مناظره‌ها را از کدام شبکه‌های تلویزیونی ببینیم؟

هم‌زمان با شبکه یک سیما این مناظره‌ها به صورت زنده با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت روی آنتن می‌روند و شبکه جام جم نیز این مناظره‌ها را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

مجری مناظره‌ها کیست؟

برنامه مناظره انتخابات ۱۴۰۳ از امشب //

مهدی خسروی، مجری و گوینده شبکه خبر اجرای این مناظره‌ها را در روز‌های یادشده بر عهده دارد.

نتایج نظرسنجی‌ها از سبد آرای نامزدها

براساس نظرسنجی یکی از مراکز نظرسنجی که در ۲۵خرداد انجام شده است،  قالیباف با ۲۶درصد، جلیلی با ۲۴ درصد، پزشکیان با ۱۸درصد، زاکانی، قاضی‌زاده‌هاشمی و پورمحمدی مجموعا با ۵درصد در نظرسنجی‌ها قرار دارند.  همچنین براساس این نظرسنجی ۲۶درصد هنوز تصمیم نگرفته‌اند در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش دنیای اقتصاد، این نظرسنجی میزان مشارکت را ۴۷درصد تخمین زده است. همچنین در نظرسنجی دیگری که روز ۲۶خرداد انجام شده است میزان مشارکت در انتخابات ۵۲درصد اعلام شده است.

در این نظرسنجی از میان کسانی که رای می‌دهند، قالیباف با ۳۴درصد، پزشکیان۲۱درصد و جلیلی ۲۱درصد در رتبه نخست قرار دارند. همچنین در میان کسانی که برای شرکت در انتخابات تردید دارند، پزشکیان با ۲۲درصد، قالیباف با ۱۶درصد، جلیلی با ۸ درصد، در رتبه‌های نخست قرار دارند. مرددین نیز ۲۸درصد در این بخش اعلام شده است.

نتایج این افکارسنجی در بین کسانی که رای می‌دهند و کسانی که تردید دارند نیز چنین اعلام شده است: قالیباف ۲۹درصد، پزشکیان ۲۱درصد، جلیلی ۱۸درصد. این بخش میزان مرددین را نیز ۱۹درصد اعلام کرده است. همچنین براساس این نظرسنجی میزان آرای پزشکیان در استان‌های ترک و کردنشین دوبرابر قالیباف و سه برابر جلیلی است.

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
وثوق
cm_time
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
cm
الکی نظر سازی نکنید ! هنوز در دهه ۶۰-۷۰ موندید ؟. مردم مگه قبیله ای رای میدن
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱
گوناگون