آموزش فروش تپ سواپ؛ آموزش تبدیل TapSwap به دلار و تومان

آموزش فروش تپ سواپ؛ آموزش تبدیل TapSwap به دلار و تومان
بازی کلیکی تپ سواپ (TapSwap) از بازی‌های موفقی مانند نات کوین (Notcoin) الهام گرفته است.
کد خبر: ۲۴۳۶۰
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

بازی کلیکی تپ سواپ (TapSwap) از بازی‌های موفقی مانند نات کوین (Notcoin) الهام گرفته است. این بازی‌های کلیکی از قابلیت‌های اجتماعی و تعاملی تلگرام استفاده می‌کنند تا تجربه‌ای جذاب برای کاربران فراهم کنند. درحالی‌که همستر کامبت (Hamster Kombat) روی یک صرافی مجازی تمرکز دارد، تپ سواپ با سادگی بیشتر، به کاربران اجازه می‌دهد سکه‌های TAPS را با ضربه‌های ساده به‌دست‌آورند. این خصوصیت تپ سواپ، باعث شده که برای مخاطبان بیشتری قابل دسترس باشد؛ در نهایت برای همه سوال شده که فروش تپ سواپ چگونه است؟

چگونه می‌توان توکن تپ سواپ را به دلار یا تومان تبدیل کرد؟ فروش تپ سواپ چه زمانی است؟ اصلا قیمت تپ سواپ چقدر است؟ و کلی سوال دیگر که ذهن بازیکانان تپ سواپ را درگیر کرده است؛ اما جواب‌ها چیست؟! بریم تو بطن این مقاله تا به پاسخ‌هایمان برسیم!

زمان بندی راه‌اندازی توکن تپ سواپ تلگرام (TAPS)

راه‌اندازی اولیه برای ۳۰ می ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، اما برای رفع این مشکلات و ایجاد محیطی عادلانه‌تر به‌تعویق افتاد. علاوه‌بر این، تپ سواپ دیگر روی بلاک چین سولانا ساخته نخواهد شد و توسعه‌دهندگان بازی تپ سواپ را به سمت بلاک چین تن هدایت کرده‌اند.

نحوه برداشت توکن TAPS از تپ سواپ

شما می‌توانید توکن TAPS خود را از طریق کسب سکه‌های درون بازی و تبدیل و برداشت آنها برای استفاده در دنیای واقعی به‌طور مؤثر مدیریت کنید. نحوه انجام این کار:

 جمع‌آوری سکه‌ها: با بازی‌کردن و انجام وظایف مختلف، سکه‌های TAPS کافی کسب کنید.

 تبدیل سکه‌ها به توکن‌های TAPS: زمانی که تعداد کافی از سکه‌ها را به‌دست‌آوردید، می‌توانید آنها را به توکن‌های TAPS در بلاک چین تبدیل کنید (این مورد را می‌توانید زمانی انجام دهید که توکن بازی رسماََ در بلاک چین ضرب شود).

 اتصال کیف پول: مطمئن شوید که کیف پول ارز دیجیتال شما به حساب تپ سواپ شما مرتبط است. می‌توانید از کیف پول‌های شبکه تلگرام استفاده کنید.

 برداشت توکن‌های تپ سواپ: توکن‌های TAPS را زمانی می‌توانید برداشت کنید که استخراج آن به پایان برسد و رسماََ این پروژه ایردراپ را به کیف پول کاربران واریز کند.

 معامله یا نگه‌داری توکن‌های تپ سواپ: بعد از ورود توکن‌ها به کیف پول، می‌توانید آنها را نگه‌دارید یا در صرافی‌های پشتیبانی‌شده معامله کنید. به یاد داشته باشید که درحال‌ِحاضر امکان معامله توکن‌های تپ سواپ وجود ندارد؛ بنابراین مراقب توکن‌های کلاهبردار با نام مشابه باشید.

نحوه فروش تپ سواپ

بازی تپ سواپ درحالِ‌حاضر در جریان است و استخراج سکه‌های آن هنوز ادامه دارد؛ بنابراین تا زمانی که استخراج به پایان نرسد، کاربران نمی‌توانند این توکن را معامله کنند، بخرند یا بفروشند.

قیمت تپ سواپ به تومان

پروسه‌های بازی‌های کلیکی تلگرام به این شکل است که ابتدا باید قیمت آنها در پری مارکت صرافی‌های مختلف کشف شود؛ سپس پروسه استخراج به اتمام برسد و میزان توکن‌های پروژه به‌صورت کلی معلوم شود. دقیقاََ اتفاقی که برای بازی همستر افتاد و کوکوین توکن این بازی را در پری مارکت قرار داد!

سپس تیم تپ سواپ میزان پاداش‌ها را به کیف پول کاربران واریز خواهد کرد و شما می‌توانید آنها را در صرافی موردنظر خود بفروشید.

نتیجه اینکه هنوز قیمت تپ سواپ تلگرام مشخص نیست و نمی‌توان قیمت تپ سواپ به تومان را تخمین زد. به محض مشخص شدن قیمت تپ سواپ، جزئیات آن در ایران بروکر اطلاع رسانی خواهد شد.

آینده و قیمت توکن تپ سواپ

جامعه تپ سواپ با تمرکز بر جذب کاربران از طریق برنامه‌های دعوت دوستان و ویژگی‌های تعاملی، به سرعت در حال رشد است. همچنین برنامه‌هایی برای همکاری با بازیگران اصلی در صنعت کریپتو و بازی دارد. هدف از این مشارکت‌ها، افزایش عملکرد و گسترش پایگاه کاربری پلتفرم است. ادغام‌های آینده با سایر پروژه‌های بلاک چین و DeFi، اکوسیستم تپ سواپ را تقویت کرده و فرصت‌ها و خدمات بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

ویژگی‌های آینده TapSwap

TapSwap قصد دارد چندین ویژگی هیجان‌انگیز را برای غنی‌سازی پلتفرم خود معرفی کند:

 معامله و انتقال تپ سواپ: کاربران می‌توانند ارز‌های دیجیتال مختلف را معامله کرده و نقل و انتقالات زنجیره‌ای را به‌راحتی انجام دهند.
 استیکینگ (Staking): کاربران می‌توانند با نگه‌داشتن تپ سواپ داخل بازی از شبکه پشتیبانی کرده، تراکنش‌ها را اعتبارسنجی و جوایزی کسب کنند.
 پرداخت‌ها: API ها، معامله‌گران را قادر می‌سازند تا پرداخت‌های ارز دیجیتال را بپذیرند و کاربرد پلتفرم را گسترش دهند.
 مرکز یادگیری: این ویژگی منابع آموزشی در مورد بلاک چین و رمزارز ارائه می‌دهد و کاربران با شرکت در آزمون‌ها و آموزش‌ها جوایزی دریافت می‌کنند.

قیمت توکن تپ سواپ

تپ سواپ وعده داده است که به یکی از بازیگران کلیدی در بازار بازی‌های تلگرامی تبدیل شود. موفقیت اولیه نسخه بتا آن در کنیا، نشان‌دهنده پتانسیل بالای این پلتفرم است. TapSwap با چندین میلیون کاربر ثبت نام‌شده و یک جامعه رو به رشد در تلگرام، حتی با حداقل تلاش‌های بازاریابی، موردِتوجه قرار گرفته است.

جمع‌بندی

بازی تپ سواپ ابتدا در شبکه سولانا راه‌اندازی شد، اما به دلیل مشکلات این شبکه به سمت بلاک چین تون مهاجرت کرد. درحال‌ِحاضر کاربران می‌توانند به جمع‌آوری سکه‌های تپ سواپ مشغول باشند و تا زمان عرضه توکن اصلی این بازی، امتیازات و سکه‌های خود را افزایش دهند. زمانی که ایردراپ تپ سواپ به‌صورت رسمی توسط تیم این بازی بین کاربران توزیع شود، می‌توانید توکن‌های خود را در صرافی‌های ایرانی تبدیل به تومان کنید.

سوالات متداول

تپ سواپ چیست؟

بازی کلیکی تپ سواپ (TapSwap) از بازی‌های موفقی مانند نات کوین (Notcoin) الهام گرفته است. تپ سواپ با سادگی بیشتر نسبت به سایر بازی‌های کلیکی به کاربران اجازه می‌دهد سکه‌های TAPS را با ضربه‌های ساده به‌دست‌آورند.

آیا خریدوفروش تپ سواپ امکان‌پذیر است؟

روند استخراج و بازی تپ سواپ همچنان ادامه دارد؛ در نتیجه امکان معامله و خریدوفروش این توکن مقدور نیست.

تپ سواپ کی لیست می‌شود؟

هنوز هیچ زمان دقیقی برای لیست‌شدن تپ سواپ اعلام نشده است.

قیمت توکن TAPS چقدر است؟

نتیجه اینکه هنوز قیمت تپ سواپ تلگرام مشخص نیست و نمی‌توان قیمت تپ سواپ به تومان را تخمین زد.

منبع: ایران بوکر

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: