پروفسور سمیعی حامی قالیباف شد

پروفسور سمیعی حامی قالیباف شد
خبرگزاری مهر متنی را منتشر کرده که بر اساس آن مجید سمیعی، مشهورترین و البته جنجالی‌ترین شهروند ایرانی خارج‌نشین حامی محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است.
کد خبر: ۲۳۹۶۹
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

در خبری که از سوی این خبرگزاری منتشر شده آمده است:

 پروفسور «مجید سمیعی» در گفت‌وگویی که در صفحه رسمی قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهور بازنشر داده شد، افزود: زمانی از من انتقاد می‌شد که در کشوری همچون چین فعالیت می‌کنم، اما در ایران نه، گفتم اگر یک بنیاد ایجاد کنید حاضرم بیایم.

وی بیان‌داشت: آن زمان آقای قالیباف شهردار تهران با من تماس گرفت و گفت همه شرایطی را که شما خواسته‌اید را فراهم کرده‌ایم. پروفسور سمیعی ادامه‌داد: برای نخستین بار بود که می‌دیدم در کشور ما چنین امکانی فراهم شده است و بر این اساس وظیفه خود دانستم که این کار را انجام دهم.
وی تاکید کرد: آقای قالیباف واقعاً فردی سازنده است و به‌طور مثال حتی در روز‌های جمعه که باید استراحت کنند، ساعت ۶ صبح از پیشرفت پروژه بازدید می‌کرد. چهره ماندگار علمی ایران و جهان تصریح کرد: بی شک در این ارثیه ماندگاری که از خودم برای مردم ایران به یادگار می‌گذارم، افراد برجسته‌ای نظیر دکتر قالیباف سهم و نقش داشته‌اند.

وب سایت تابناک ۱۴ اسفند سال گذشته در خبری نوشته بود که مجید سمیعی چهره‌ای است که بار‌ها خبرساز شده و چندی پیش در جریان کنسرت ابراهیم حامدی، ابی از پرفسور سمیعی جراح مشهور ایرانی دعوت کرد روی صحنه بیاید و صحبت کند، اما برخی مخاطبان خاص کنسرت ابی، به واسطه ویزیت برخی مسئولین کشورمان توسط پرفسور سمیعی او را هو کرده بودند.

منبع: مهر

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون