سیر تا پیاز تاکسی‌های برقی؛ از قیمت تا مشخصات فنی و نحوه ثبت‌نام

سیر تا پیاز تاکسی‌های برقی؛ از قیمت  تا مشخصات فنی و نحوه ثبت‌نام
کرمان موتور ۲۰۰ دستگاه تاکسی برقی به تاکسیرانی تحویل داد
کد خبر: ۲۳۷۴۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

عصر دیروز دوشنبه طی مراسمی ۲۰۰ دستگاه خودرو تاکسی برقی به رانندگان ثبت نام کننده تحویل داده شد.

به گزارش «زی‌سان»، در مراسمی که در اداره تحویل کرمان موتور با حضور فیروزی مدیرعامل کرمان موتور، زاکانی شهردار تهران و شادی مالکی سرپرست تاکسیرانی برگزار شد رانندگانی که خودرو‌های فرسوده خود را تحویل داده بودند تاکسی‌های آبی رنگ برقی خود را تحویل گرفتند.

سیر تا پیاز تاکسی‌های برقی؛ از قیمت تاکسی برقی تا مشخصات فنی و نحوه ثبت‌نام

شرایط دریافت و تسهیلات تاکسی برقی

 شرایط دریافت تاکسی برقی و میزان تسهیلات ارائه شده را در تصویر ذیل می‌بینید:

سیر تا پیاز تاکسی‌های برقی؛ از قیمت تاکسی برقی تا مشخصات فنی و نحوه ثبت‌نام

قیمت تاکسی برقی

قیمت این خودرو‌ها ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که البته رانندگان تاکسی تسهیلات ۹۰۰ میلیون تومانی را برای خرید خودرو دریافت می‌کنند که بازپرداخت آن ۵ ساله است و کارمزد این تسهیلات هم ۹ درصد محاسبه می‌شود. جالب است بدانید میزان ۶۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات را کرمان موتور به صورت مستقیم ارائه می‌دهد و باقی سهم تاکسیرانی و شهرداری است. در ادامه مشخصات تاکسی‌های برقی کرمان موتور را بررسی می‌کنیم.

مشخصات فنی تاکسی برقی کرمان موتور

تاکسی برقی کرمان موتور یا جک ای۵۰ آ (JAC E۵۰A) از ۱۲۴ کیلووات قدرت و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر بهره می برد. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۷.۶ ثانیه است. 
 
تاکسی برقی کرمان موتور قابلیت ۴۰۲ کیلومتر پیمایش با یکبار شارژ را داراست و حداکثر ظرفیت باتری این خودرو ۵۰.۱ کیلووات ساعت می‌باشد.
 
تجهیزات ایمنی خودرو جک ای۵۰ شامل سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، ترمز پارک برقی + اتوهلد، و سنسور و دوربین عقب است.
سیر تا پیاز تاکسی‌های برقی؛ از قیمت تاکسی برقی تا مشخصات فنی و نحوه ثبت‌نام
در خصوص امکانات رفاهی در این خودرو می توان به سنسور باران، سیستم صوتی با نمایشگر ۱۰.۴ اینچی، کروز کنترل، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای اشاره کرد.
 
مدت زمان گارانتی تاکسی برقی کرمان موتور ۵ سال با ۱۵۰ هزار کیلومتر و باتری آن، ۵ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر اعلام شده است. ثبت نام این خودرو از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی انجام می شود.
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون