دعوا بین نزدیکان تتلو بالا گرفت؛ افشای حقایقی جدید از لغو کنسرت امیر تتلو در آلمان و اقامتش در یونان

دعوا بین نزدیکان تتلو بالا گرفت؛ افشای حقایقی جدید از لغو کنسرت امیر تتلو در آلمان و اقامتش در یونان
یکی از نزدیکان امیر تتلو خواننده پرحاشیه ایرانی از حقایقی مربوط به دلایل لغو کنسرت این خواننده در آلمان و گرفتن اقامت کشور یونان پیش از بازداشت و استردادش به ایران پرده برداشت.
کد خبر: ۲۳۳۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

زی‌سان: پس از گذشت چند هفته از بازداشت امیر تتلو در ترکیه و استرداد او به ایران، بحث و دعوا بین دوستان نزدیک و هم‌خانه‌های او بالا گرفته است.

امیر تتلو چند روز قبل از بازداشت نام چند نفر از نزدیکانش را که در لغو شدن کنسرت آلمان و همچنین حواشی اخیر در مورد آزار و اذیت دختران نقش داشتند در ویدیویی عنوان کرد.

در همین راستا یکی از دوستان نزدیک به تتلو که با خانواده او نیز در ارتباط است عنوان کرد: «دلیل لغو کنسرت تتلو در آلمان که از ۴ هفته قبل، بیش از سه هزار نفر برای آن بلیت خریده بودند، کارشکنی برخی افراد و نرسیدن ویزای امیر و دو نفر از نوازنده‌های گروه بود و ارتباطی با ممنوعیت فعالیت تتلو در اروپا بخاطر مسائل غیراخلاقی نداشت.»

به گفته این دوست امیر تتلو شرکت اسپانسری که برگزاری کنسرت را برعهده داشت، از طریق گرفتن اقامت و ویزای یونان برای امیر تتلو قصد داشت او را راهی آلمان کند که زمان‌بندی اشتباه آن‌ها یکی از دلایل مهم لغو کنسرت این خواننده بود.

سایر اخبار
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون