«گرگ‌ها»؛ برد پیت و جورج کلونی پس از ۱۶ سال دوباره با هم!

«گرگ‌ها»؛ برد پیت و جورج کلونی پس از ۱۶ سال دوباره با هم!
آخرین همکاری این زوج سینمایی برمی‌گردد به سال ۲۰۰۸ که در کمدی جنایی «بخوان و بسوزان» با هم بازی کردند
کد خبر: ۲۳۰۳۵
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

زی‌سان: برد پیت و جورج کلونی، یکی از برجسته‌ترین زوج‌های سینمایی، که از آخرین باری که کنار یکدیگر بر پرده سینما ظاهر شدند بیش از ۱۵ سال می‌گذرد، در یک پروژه جدید دوباره با هم همکاری می‌کنند.

در تبلیغ فیلم «گرگ‌ها» (Wolfs) اپل تی‌وی پلاس که روز سه‌شنبه (۲۸ مه) پخش شد، نخستین صحنه‌های کوتاه از این دو بازیگر در فیلم جان واتس را نشان می‌دهد که درباره دو کارچاق‌کن است که معمولا تنها کار می‌کنند، اما یک کار مشترک به آنها محول می‌شود.

در تبلیغ فیلم، این دو نفر نشان داده می‌شوند که در سکوت نشسته‌اند و زیر باران در حال رانندگی‌اند. کلونی پشت فرمان است، و پیت بی‌هدف با سایه‌بان ماشین ور می‌رود و بعد جعبه داشبورد را باز می‌کند، که باعث می‌شود کلونی خم شود و آن را ببندد.

تبلیغ رسمی فیلم روز چهارشنبه پخش خواهد شد. در فیلم «گرگ‌ها» ایمی رایان، آستین ایبرامز (از مجموعه تلویزیونی «سرخوشی») و پورنا جاگاناتان (از مجموعه تلویزیونی «من تابه‌حال هرگز») نیز بازی می‌کنند.

کلونی ۶۳ ساله و پیت ۶۰ ساله در مجموعه فیلم سه‌گانه «اوشن» (Ocean) (از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷) نقش‌آفرینی مشهور سردسته‌های همدست سرقت از کازینو، دنی اوشن و راستی رایان، را داشتند. این زوج سینمایی همچنین در فیلم‌های «اعترافات یک ذهن خطرناک» (۲۰۰۲) و «بخوان و بسوزان» (۲۰۰۸) با یکدیگر همبازی بوده‌اند. آنها همچنین صداپیشگی شخصیت‌هایی در کمدی خانوادگی جدید جان کرازینسکی به نام ایف (IF) را بر عهده داشته‌اند.

کلونی در دسامبر در گفتگو با برنامه اینترتینمنت تونایت درباره همکاری مجددشان گفت: «انگار زمان زیادی گذشته است. زمان خیلی زیادی.»

کلونی با اشاره شیطنت‌آمیز به ستاره فیلم «روزی روزگاری... در هالیوود» به‌عنوان «پیت بچه‌خوش‌تیپ»، به‌شوخی گفت: «بله، او به کار احتیاج داشت. آدم خوش‌آتیه‌ای است.»

«گرگ‌ها»؛ برد پیت و جورج کلونی پس از ۱۶ سال دوباره با هم!

یک منبع آگاه اخیرا به مجله پیپل (People) گفت: «گرگ‌ها پروژه خوب و استخوان‌داری بود. هر دو آنها واقعا به آن علاقه‌مند شدند. آنها درباره این فیلم هیجان‌زده‌اند، و در حالی که زمان اکران آن نزدیک می‌شود، حسابی دارند کیف می‌کنند.»

او در ادامه افزود: «برد و جورج دوستان همیشگی‌اند. آنها یکدیگر را دوست دارند و به هم احترام می‌گذارند، فرقی نمی‌کند بین کار‌های مشترکشان چند سال فاصله افتاده باشد. آنها دوستی دیرینه دارند و خوشحال بودند که در این فیلم با هم کار می‌کنند.»

پیت که همراه کلونی تهیه‌کننده فیلم جدیدشان است، اخیرا تهیه‌کننده اجرایی سریال علمی‌تخیلی «مسئله ۳ جسم» (۳Body Problem) نتفلیکس و فیلم زندگی‌نامه‌ای موزیکال «باب مارلی: یک عشق» (Bob Marley: One Love) بوده است. تازه‌ترین حضور بازیگر «باشگاه مبارزه» (Fight Club) بر پرده نمایش نقش کوتاه غیرمنتظره‌ای در یک قسمت از سریال کمدی موقعیتی دیو (Dave) بود که از شبکه اف‌ایکس (FX) پخش شد.

در همین حال، کلونی اخیرا فیلم «پسران در قایق» (The Boys in a Boat) در سال ۲۰۲۳ را کارگردانی کرده است که کلوم ترنر و جوئل اجرتون نقش قایقرانانی در دهه ۱۹۳۰ را ایفا می‌کنند. پیش‌تر در ماه جاری، اعلام شد که کلونی با اقتباسی از فیلمش «شب به‌خیر و موفق باشید» (Good Night, and Good Luck) که در سال ۲۰۰۵ ساخته شد، برای اولین بار در تئاتر برادوی روی صحنه خواهد رفت.

تاریخ اکران «گرگ‌ها» هنوز مشخص نیست.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون