ادامه حواشی قهرمانی پرسپولیس؛

جنجال ادامه دارد؛ کاپیتان سرخ‌ها می‌گوید «آفساید» بود!

جنجال ادامه دارد؛ کاپیتان سرخ‌ها می‌گوید «آفساید» بود!
پرسپولیس با قهرمانی در دور بیست و سوم لیگ برتر ایران تعداد جام‌های خود را به عدد ۱۶ رساند
کد خبر: ۲۲۸۵۴
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱

با گذشت یک روز از پایان دور بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران که با قهرمانی پرسپولیس تمام شد، حواشی مرتبط به این مسابقات و به ویژه بحث درباره تک گل مسابقه پرسپولیس-مس‌رفسنجان همچنان ادامه دارد.

انتشار تصاویر جدید از زوایای بهتر مربوط به گل دقیقه ۸۵ پرسپولیس اکثر کارشناسان داوری را متقاعد کرده که در لحظه ارسال توپ توسط وحید امیری، مدافع پیش‌تاخته قرمزها، یعنی گئورگی گولسیانی، حدود نیم بدن از اخرین مدافع مس رفسنجان جلوتر است که او را در موقعیت آفساید قرار می‌دهد.

جنجال ادامه دارد؛ کاپیتان سرخ‌ها می‌گوید «آفساید» بود!

وحید امیری، کاپیتان دوم پرسپولیس که با ورود به زمین و پاس دقیق خود زمینه‌ساز این گل و پیروزی تیمش شد عصر یکشنبه در برنامه «شب‌های فوتبالی» شبکه ورزش ایران حضور یافت و در پاسخ به سوال مجری گفت که به نظر او هم گولسیانی در موقعیت آفساید بوده است.

با این حال، اکثر کارشناسان داوری می‌گویند تشخیص دقیق این صحنه در هنگام مسابقه برای داوران تقریبا غیرممکن بوده و تنها با کمک از فناوری‌هایی، چون کمک داور ویدیویی VAR امکان تشخیص آفساید وجود داشته است.

صحنه دیگری از این مسابقه که مورد توجه هواداران قرار گرفته موضوع «اخراج حامد لک» به علت لگد عمدی به سروش رفیعی است. کارشناسان می‌گویند در این صحنه هم اگر فناوری VAR وجود داشت احتمالا داور دروازه‌بان مس رفسنجان را با کارت زرد یا قرمز جریمه می‌کرد.

جنجال ادامه دارد؛ کاپیتان سرخ‌ها می‌گوید «آفساید» بود!

اوسمار با این تصویر ضمن قدردانی از یحیی گل‌محمدی، موجب تحسین اکثر هواداران و پیشکسوتان فوتبال ایران شد

دیگر حاشیه این مسابقه که بسیار مورد توجه قرار گرفته پیراهن اوسمار ویرا، سرمربی نیم فصل دوم پرسپولیس است که در جریان جشن قهرمانی سرخ‌ها بر تن کرد. روی این تی‌شرت عکسی از خود اوسمار و یحیی گل‌محمدی چاپ شده بود.

اوسمار با این تصویر ضمن قدردانی از یحیی گل‌محمدی، تحسین اکثر هواداران و پیشکسوتان فوتبال ایران را برانگیخت. بسیاری از بازیکنان پرسپولیس هم هنگام مصاحبه‌های خود با تلویزیون ایران از یحیی گل‌محمدی و کریم باقری، سرمربی و مربی پرسپولیس یاد کردند که امسال با حواشی فراوان و بنابر گفته‌ها به دلایل «غیرفوتبالی و با دخالت نهاد‌های امنیتی» از این تیم جدا شدند.

جنجال ادامه دارد؛ کاپیتان سرخ‌ها می‌گوید «آفساید» بود!

همزمان انتشار پستی از سوی عبدالکریم حسن، مدافع قطری پرسپولیس هم امروز - یکشنبه - با احضار او از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران روبرو شده است. رسانه‌ها می‌گویند در پستی که اکنون از صفحات عبدالکریم حسن در شبکه‌های اجتماعی حذف شده او بدون اشاره به خلیج فارس، به مردم قطر، امیر این کشور و همه مردمان حوزه «ال خ ل ی ج و العالم عربی» اشاره کرده است و به همین علت موجب واکنش کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال ایران شده است.

جنجال ادامه دارد؛ کاپیتان سرخ‌ها می‌گوید «آفساید» بود!

در همین حال بسیاری از هواداران پرسپولیس با انتشار تصاویری از مسابقات لیگ برتر امسال به تصمیم‌های جنجالی داوری که طی آنها تیم فوتبال استقلال از اشتباهات داوری سود برده اشاره کرده و مدعی شده‌اند که از نظر آنها اتفاقا این تیم جواد نکونام بوده که از کنار اشتباهات داوری چندین امتیاز سود برده است.

پرسپولیس با قهرمانی در دور بیست و سوم لیگ برتر ایران تعداد جام‌های خود را به عدد ۱۶ رساند. این تیم که کارشناسان فرم بازی آن در لیگ امسال و به ویژه نیم فصل دوم را ستوده‌اند، سال گذشته هم موفق به کسب هر سه جام قهرمانی ایران شد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون