گزارش لحظه به لحظه روز چهارم؛ چه کسانی ثبت نام کرده و چه کسانی امروز می‌آیند؟ 

هجوم «احمدی‌نژاد» و یارانش به وزارت کشور!

هجوم «احمدی‌نژاد» و یارانش به وزارت کشور!
تا پایان سومین روز از ثبت‌نام‌ها از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در مجموع ۸۰ نفر به ستاد انتخابات مراجعه کرده بودند
کد خبر: ۲۲۷۱۰
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲

زی‌سان: چهارمین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری امروز یک‌شنبه (۱۳ خرداد) از ساعت ۸ صبح آغاز شده است. در سه روز گذشته ثبت‌نام برخی از چهره‌های شاخص و جنجالی تا حدود زیادی تنور انتخابات را داغ کرد. 

به گزارش «زی‌سان»، بر اساس آخرین ارزیابی‌ها، تا کنون با به میدان آمدن علی لاریجانی به نظر می‌رسد جناح میانه‌روبا توپ پر و برنامه منسجم به میدان آمده‌اند، اما جناح اصلاح طلب به نظر می‌رسد همچنان در وضعیتی از استیصال قرار دارد و به آسانی نمی‌تواند تکلیف خود را با نامزد مورد تاییدش روشن کند. اما جبهه انقلابی نیز منسجم‌تر از همیشه در عرصه حاضر شده‌اند و احتمالا در نهایت پیرامون یک نفر به اجماع برسند.

گزارش روز سوم ثبت‌نام را اینجا بخوانید: از غافلگیری بزرگ «وحید حقانیان» در تاریکی تا بازگشت «زاکانی»

همه آنهایی که تا روز سوم آمدند

تا پایان سومین روز از ثبت‌نام‌ها از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در مجموع ۸۰ نفر به ستاد انتخابات مراجعه کرده بودند که شامل ۸ زن و ۷۲ مرد بودند. مجموع ثبت‌نام‌شده‌ها هم به ۱۹ داوطلب کاندیداتوری تا این لحظه رسیده است.

طی سه روز گذشته محمدرضا صباغیان، مصطفی کواکبیان، عباس مقتدایی، قدرتعلی حشمتیان، سعید جلیلی، علی لاریجانی، محمود احمدی بیغش، محمد خوش چهره، عبدالناصر همتی، احمد رسولی نژاد، وحید حقانیان، مسعود پزشکیان، علیرضا زاکانی، حبیب‌الله ده مرده، محمدرضا میرتاج‌الدینی، زهره الهیان و فداحسین مالکی اسامی ۱۷ نفری هستند که با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نام‌نویسی کرده‌اند.

احمدی نژاد ثبت نام کرد

محمود احمدی‌نژاد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

هجوم «احمدی‌نژاد» و یارانش به وزارت کشور!

محمود احمدی نژاد دیروز اعلام کرده بود که امروز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کند. در ادامه ویدئو اظهارات او در میدان ۷۲ نارمک را می‌بینید:

او عضو مجمع تشخیص مصلحت و استاد دانشگاه علم و صنعت است. حضور دوساله در کسوت شهردار تهران و حضور چهارساله در جایگاه استاندار اردبیل از دیگر سوابق احمدی‌نژاد است.

او پس از پایان دوره هشت‌ساله دولتش در سال ۱۳۹۲ در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره‌های دوازدهم (۱۳۹۶) و سیزدهم (۱۴۰۰) هم با حضور در ستاد انتخابات کشور نام‌نویسی کرد که صلاحیتش از سوی شورای نگهبان احراز نشد.

اسماعیلی، وزیر ارشاد ثبت‌نام کرد

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا تا آخر در عرصه انتخابات می‌مانید، گفت: بله. انشالله. تا آخر می‌مانم.

تصاویری از ورود وزیر ارشاد به همراه محسن منصوری و میثم نیلی به ستاد مرکزی وزارت کشور را مشاهده می‌کنید:

 

مسعود زریبافان، معاون احمدی‌نژاد هم نامزد ریاست جمهوری شد

معاون احمدی نژاد در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. مسعود زریبافان معاون دولت احمدی نژاد و رئیس پیشین بنیاد شهید با همراهی محمد علی‌آبا‌دی رئیس سازمان تربیت بدنی دولت محمود احمدی‌نژاد با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام نهایی خود را تکمیل کرد.

هجوم «احمدی‌نژاد» و یارانش به وزارت کشور!

سرتیپ افشارزاده آجودان احمدی‌نژاد ثبت نام کرد

سرتیپ حسین افشارزاده آجودان ریاست‌جمهوری در دولت‌های نهم و دهم داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شد. افشارزاده با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد.

هجوم «احمدی‌نژاد» و یارانش به وزارت کشور!

محمود صادقی در انتخابات ۱۴۰۳ ثبت نام کرد

محمود صادقی نماینده تهران در مجلس دهم، با حضور در ساختمان وزارت کشور، در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ثبت نام کرد.

هجوم «احمدی‌نژاد» و یارانش به وزارت کشور!

مهرداد بذرپاش فردا دوشنبه می‌آید

خبرگزاری مهر نوشت: وزیر راه و شهرسازی فردا دوشنبه برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور می‌آید.

بر اساس اخبار غیر رسمی و شنیده‌ها از منابع مطلع «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی فردا دوشنبه برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور می‌آید.

هجوم «احمدی‌نژاد» و یارانش به وزارت کشور!

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون