پرسپولیس با اوسمار تمدید کرد

پرسپولیس با اوسمار تمدید کرد
معاون باشگاه پرسپولیس اعلام کرد اوسمار ویه‌را برای تمدید قرارداد خود با باشگاه به توافق رسیده است.
کد خبر: ۲۲۶۷۵
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲

 حسین بادامکی پس از جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: بابت این اتفاق و سال خیلی سختی که داشتیم، خیلی خوشحالم. من فکر می‌کنم به حق‌مان رسیدیم و امروز هم ممنون امام رضا و خداوند بزرگ هستم که جلوی این‌همه هوادار شرمنده نشدیم و لیگ پایان خوبی داشت و با قهرمانی تیم همراه بود. جا دارد از بازیکنان و کادرفنی تشکر کنم که تا آخرین لحظه تلاش کردند و با تمام شرایطی که بود، مرد و مردانه جنگیدند و این قهرمانی را برای باشگاه به ارمغان آوردند.

او ادامه داد: در آخر هم از هواداران تشکر می‌کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند و در این فصل خیلی خیلی خوب از تیم حمایت کردند. مبارک‌شان باشد. حق شان بود. امیدوارم از این شب‌ها بیشتر داشته باشیم و قهرمانی‌های بیشتری برای باشگاه به ارمغان بیاوریم.

بادامکی درباره تمدید قرارداد با اوسمار توضیح داد: صحبت کردیم و سر تمام جزئیات قرارداد به توافق رسیدیم. ایشان باید بیایند قرارداد امضا کنند و انشالله بتوانیم برای فصل جدید استارت خوبی بزنیم

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه برخی از پیشکسوتان موفق به ورود به استادیوم نشدند، عنوان کرد: جا دارد که از تعدادی از هنرمندان خوب پرسپولیسی که تشریف آوردند و پیشکسوتان عزیزمان که معطل شدند، عذرخواهی کنم. پشت در ازدحام بیش از حدی وجود داشت و افرادی قصد داشتند بدون بلیت وارد استادیوم شوند و یگان ویژه هم خیلی با ما همکاری کرد که آنها بتوانند بیایند، اما به‌خاطر اینکه ازدحام خیلی بود و خدایی نکرده شاید اتفاق بدی می‌افتاد، اجازه ورود ندادند. من مجددا از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در یک مراسم خوب بتوانیم از آنها تقدیر کنیم. همین که این‌همه راه به استادیوم آمدند و دعوت ما را لبیک گفتند، ممنونم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اوسمار برای تمدید قرارداد منتظر تسویه حساب است، گفت: امروز مبلغی را به بازیکنان دادیم و با توجه به اینکه دلار را باید نقدی پرداخت کنند، قرار است فردا هم مبلغی از قرارداد ایشان را پرداخت کنیم و مشکلی نیست.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون