آرنه اسلوت، سرمربی جدید لیورپول کیست؟

آرنه اسلوت، سرمربی جدید لیورپول کیست؟
آرنه اسلوت پس از پایان دوران حرفه‌ای خود در مستطیل سبز، هدایت آخرین باشگاهش یعنی زووله را برعهده گرفت
کد خبر: ۲۰۹۲۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

با اعلام فابریتزیو رومانو، آرنه اسلوت دیروز جمعه قراردادش با لیورپول را امضا کرد و تمام مدارک لازم برای این مهم نیز نهایی شد، اما اعلام رسمی این انتقال بر اساس نظر باشگاه لیورپول خواهد بود.

به گزارش «زی‌سان»، مجوز کار چند نفر از اعضای کادرفنی اسلوت برای پیوستن به لیورپول هنوز صادر نشده و بعد از صدور مجوز‌ها این انتقال کامل می‌شود. به این ترتیب اسلوت یک قدم دیگر به نیمکت لیورپول نزدیک شد. نیمکتی که بعد از ۹ سال یورگن کلوپ را دیگر نخواهد داشت.

هفته قبل بود که اعلام شد لیورپول برای جذب آرنه اسلوت با فاینورد به توافق رسیده است. این مربی خود اشاره کرد که توافق در مراحل پایانی قرار دارد.

اسلوت قرار بود پس از مذاکره با مایکل ادواردز، مدیر فوتبالی لیورپول، قراردادش به عنوان جانشین یورگن کلوپ را امضا کند و این مهم امروز اجرایی شد.

لیورپول که قبلاً با پرداخت غرامت به فاینورد برای فسخ قرارداد اسلوت موافقت کرده بود، ۴ میلیون یورو به باشگاه هلندی پرداخت کرده است.

آرنه اسلوت، سرمربی جدید لیورپول کیست؟

بیوگرافی آرنه اسلوت

آرنه اسلوت متولد ۱۷ سپتامبر ۱۹۷۸ بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل هلند است.

آرنه اسلوت پس از پایان دوران حرفه‌ای خود در مستطیل سبز، هدایت آخرین باشگاهش یعنی زووله را برعهده گرفت. او سپس به عنوان مربی در کامبور فعالیت کرد و در نهایت با سیپکه هولشوف، دستیار اولش، به عنوان سرمربی منصوب شد. در سال ۲۰۱۷، اسلوت به آلکمار پیوست و باز هم در نقش دستیار مربی فعالیت کرد تا اینکه از فصل ۲۰-۲۰۱۹ به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. آلکمار تحت هدایت اسلوت تا مارس ۲۰۲۰ با آژاکس اریک تن هاخ هم‌امتیاز بود (و حتی در هر دو بازی رفت و برگشت بر آنها غلبه کرد)، اما به دلیل شیوع کرونا، فصل ناتمام ماند.

آرنه اسلوت، سرمربی جدید لیورپول کیست؟

پس از مذاکره با فاینورد، آرنه اسلوت از آلکمار اخراج شد. او در اولین فصلش در فاینورد این باشگاه را به فینال لیگ کنفرانس اروپا رساند. در ادامه، تیم او پس از دو دهه مقام قهرمانی اردیویسه را کسب کرد. اسلوت تابستان امسال پیشنهاد تاتنهام را رد کرد تا فاینورد را به مقام قهرمانی جام حذفی هلند برساند. انتظار می‌رود لیورپول هفته آینده به صورت رسمی سرمربی جدیدش را به هواداران معرفی کند. فاینورد امروز سرمربی ۴۵ ساله را تایید کرد.

منبع: ورزش و طرفداری

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون