خبر بسیار خوب برای تهرانی‌ها

خبر بسیار خوب برای تهرانی‌ها
شاخص آلودگی هوا در نقاط مختلف پایتخت وضعیت بسیار ایدئالی را نشان می‌دهد که بعد از مدت‌ها آلودگی هوا، می‌تواند خبر بسیار خوبی برای ساکنان پایتخت باشد. 
کد خبر: ۲۰۵۹
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

شاخص آلودگی در پایتخت با ثبت عدد ۵۰ در وضعیت پاک و ایدئال قرار دارد. این بدین معناست که بعد از مدت‌ها ساکنان تهران یک هوای پاک را می‌توانند تنفس کنند. 

شاخص آلودگی هوای تهران

ثبت شاخص آلودگی هوای ۵۰ در ساعات اولیه امروز سه‌شنبه (۵ دی) در شرایطی است که دیروز نیز در تهران میانگین شاخص ۴۹ ثبت شده بود. 

شاخص آلودگی هوا تا رقم ۵۰ به معنای وضعیت هوای پاک است. 

شاخص آلودگی هوا در مناطق مختلف تهران

منطقه ۲۰ تهران با ثبت شاخص ۲۴ پاک‌ترین نقطه پایتخت در ساعات اولیه صبح است. منطقه ۲۲ نیز با شاخص ۷۵ بالاترین شاخص آلودگی را نشان می‌دهد، اما این هم بدین معناست که در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

در سایر نقاط کشور نیز شاهد هوای پاک و قابل قبول هستیم که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان اصفهان دانست. شهر اصفهان طی یک هفته گذشته وضعیت بسیار ناپایداری را از نظر آلودگی هوا تجربه کرده بود که همین امر موجب تعطیلی چند روزه مدارس شد. 

شاخص آلودگی هوا در کشور

ایستگاه منطقه ویژه اقتصادی پارس با ثبت شاخص ۱۶۰ در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار دارد. در برخی نقاط استان خوزستان نیز شاخص آلودگی هوا بالای ۱۵۰ یعنی در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار دارد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون