ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ امروز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ امروز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
دو قدرت بزرگ فوتبال اروپا امروز در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز تکلیف دومین فینالیست امسال لیگ قهرمانان اروپا را تعیین می‌کنند.
کد خبر: ۱۹۶۷۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹

امروز چهارشنبه تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش «زی‌سان»، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در استادیوم سانتیاگوبرنابئوی اسپانیا به مصاف هم می‌روند.

دو تیم تا به حال در ۲۷ مسابقه به مصاف هم رفته اند که سهم بایرن مونیخ ۱۲ برد و سهم رئال مادرید هم ۱۱ پیروزی بوده و ۴ مسابقه دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. نکته جالب اینکه در طول این ۲۷ مسابقه هر دو تیم ۴۴ گل به ثمر رسانده اند.

داور سرشناس لهستانی به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. با اعلام رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)؛ قضاوت این مسابقه به شیمون مارچینیاک از لهستان سپرده شد.

دو هموطن مارچینیاک یعینی توماش لیستکیویش و آدام کوپسیک هم او را در امر قضاوت این بازی یاری خواهند کرد. توماش کِویاتکوفسکی از لهستان هم به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) این بازی انتخاب شده است.

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون