هدیه روز مادر چه بخریم؟ | امسال با این هدیه‌ها متفاوت عمل کنید!

هدیه روز مادر چه بخریم؟ | امسال با این هدیه‌ها متفاوت عمل کنید!
پیشنهاد ما این است که هدیه روز مادر ۱۴۰۲ را طوری بخرید که علایق و سرگرمی‌های مادرتان را پوشش دهد. در این مطلب چند هدیه متفاوت روز مادر را لیست کرده‌ایم...
کد خبر: ۱۹۱۵
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

زی‌سان: وقتی نوبت به انتخاب هدیه روز مادر می‌رسد، خیلی از ما نمی‌دانیم باید چه بکنیم. خرید برای مادران سخت است، به خصوص وقتی که می‌گویند همه‌چیز دارند! درنتیجه بعد از بالاوپایین‌کردن‌های بسیار، روی می‌آوریم به هدیه‌های همیشگی؛ دسته گل و لباس و شیرینی!

بیایید امسال کادو روز مادر را طوری انتخاب کنید که علایق و سرگرمی‌های او را پوشش می‌دهد؛ مثلا اگر او از باغبانی لذت می‌برد، یک کیت باغبانی شخصی می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. اگر او اهل مطالعه است، برای او محصولاتی در این زمینه بخرید. اگر او یک مادر ورزشکار است، با یک دست لباس ورزشی خوشحالش کنید.

در دنیایی که هدایای ملموس حکمرانی می‌کنند، دادن هدیه‌های ساده و ناملموس، اما با ارزش نیز بسیار خوب است. این هدیه‌ها قلب او را گرم می‌کند. مثلا یک کارت دست ساز با نوشته‌ای به خط خودتان، حاویِ دوستت دارم و یک متن زیبای قدردانی از او، ارزش بیشتری نسبت به بزرگ‌ترین دسته گل دارد.

در ادامه چند هدیه متفاوت روز مادر را لیست کرده‌ایم، که می‌توانند یک روز مادر متفاوت را برای امسال رقم بزنند.

روز مادر 1402 کِی است؟

هدیه روز مادر چه بخریم؟ | امسال با این هدیه‌ها متفاوت عمل کنید!

به مادرتان یک تجربه هدیه دهید!

یکی از ایده‌های منحصر به فرد هدیه روز مادر می‌تواند یک تجربه باشد تا یک آیتم فیزیکی. به این فکر کنید که او از انجام چه کاری لذت می‌برد و بلیط‌های یک نمایش، کنسرت یا یک روز ماساژ و آبگرم را به او هدیه دهید. این‌ها به او اجازه می‌دهند که او از تعهدات روزمره فاصله بگیرد و به مراقبت از خودش بپردازد. 

 

جعبه آماده مخصوص روز مادر

این روز‌ها خیلی از شرکت‌ها هستند که کار شمایی که سرتان همیشه شلوغ است را ساده کرده‌اند. چه کسی ایت که یک جعبه هدیه پر از چیز‌های خوب را دوست نداشته باشد؟ فرض کنید به مادرتان جعبه‌ای بدهید که در آن یک ماگ شخصی، یک حوله شخصی، شمع و موارد شخصی دیگر باشد. حتما لذت خواهد برد.

 

گیاهی که مادرتان دوست دارد چیست؟

گیاه زنده روی میز، میز اداری یا آشپزخانه خیره‌کننده به نظر می‌رسد. مادر‌ها عاشق گل و گیاهند. گیاهی که شما به مادرتان هدیه بدهید، همیشه یک لبخند با یاد شما روی لبش می‌نشاند. شاید یک گُل بنسای که مدت‌ها دوست داشته بخرد یا یک نخل شامادورای بزرگ/

هدیه روز مادر چه بخریم؟ | امسال با این هدیه‌ها متفاوت عمل کنید!

کتاب یا اشتراک مجله برای مادران اهل مطالعه

اگر مادر اهل مطالعه‌ای دارید، خرید اشتراک سالانه مجله‌ای که او دوست دارد، یک ایده فوق‌العاده است. فرض کنید او هر ماه مجله‌ای که دوست دارد جلوی درب خانه تحویل بگیرد. همچنین خرید یک مجموعه داستان، یا یک مجموعه کتاب تاریخی یا علمی، یا هر حوزه‌ای که او دوست دارد، عالی است.

 

زیورآلات هر مادری را خوشحال می‌کند

زیورآلات، به خصوص وقتی از جنس طلا یا نقره باشد، اغلب مادران را خوشحال و شگفت‌زده می‌کند. با این حال، نیازی نیست حتما یک زیور گران برای او بخرید. گاهی اوقات شاید او از یک زیور دست ساز ساده و ارزان‌قیمت لذت بیش‌تری ببرد.

 

کارت دستساز هدیه روز مادر

فکر کنید، خودتان تنها یا همراه با فرزندان کوچکتان، برای روز مادر یک کارت دست‌ساز دوست‌داشتنی با یک نوشته زیبا درست کنید. مادر همیشه آن‌را نگه می‌دارد و مطمئنا از چیزی که شما با عشق و با دستان خودتان برای او ساخته‌اید، لذت فراوان خواهد برد.

هدیه روز مادر چه بخریم؟ | امسال با این هدیه‌ها متفاوت عمل کنید!

مادرتان را به کافه یا رستوران دعوت کنید

والدین اغلب از این هدیه لذت می‌برند. فرض کنید برای روز مادر یک میز در بهترین نقطه یک رستوران خوب شهر رزرو کنید و مادرتان را به شام دعوت کنید. همچنین بردن او به یک کافه دوست داشتنی و دو-سه ساعت گپ‌و‌گفت صمیمانه، حال او را حسابی خوب می‌کند.

 

بلیط هتل برای یک سفر که خستگی مادرتان رفع شود

مادرانی که اهل سفر هستند، از این هدیه بسیار لذت خواهند برد. شاید او از مسئولیت‌هایش خسته باشد و دلش بخواهد دو سه روز را در یک هتل در آرامش بگذارند و لذت ببرد. 

 

کفش و دمپایی طبی و کفش پیاده روی

مادران مُسن از این هدیه بسیار استقبال می‌کنند. این هدیه آن‌ها را برای راه‌رفتن در خانه یا پیاده‌روی‌هایی که برای‌شان بسیار مناسب است، همراهی می‌کند.

 

آلبوم عکس خانوادگی هدیه خاص روز مادر

مادران از تماشای تصاویر فرزندان و خانواده‌شان لذت می‌برند. شما می‌توانید یک آلبوم عکس با عکس‌های شخصی خودِ مادرتان و عکس‌های سایر اعضای خانواده به او هدیه بدهید. به جز آلبوم، چاپ عکس نوه‌ها روی شاسی و تابلو هم او را خوشحال می‌کند.

هدیه روز مادر چه بخریم؟ | امسال با این هدیه‌ها متفاوت عمل کنید!

جعبه شکلات سفارشی روز مادر

تصور کنید یک جعبه شکلات دست‌ساز (و نه از این جعبه‌های شکلات کارخانه‌ای) برای مادرتان سفارش دهید که نامِ او روی شکلات‌ها آمده باشد. یا طعم آن‌ها چیزی باشد که دوست دارد و یا یک جمله دوستت دارم روی شکلات هک شده باشد. هدیه متفاوتی است، نه؟

 

یک بسته مراقبت از پوست و مو مناسب سن

این هدیه حس خوبی به مادر شما خواهد داد، به خصوص آن‌که او همیشه دنبال یک صابون مناسب پوست، یک کرم دور چشم و یک لوسیون مو بعد از حمام باشد. بهتر است بسته مراقبتیِ بهداشتی را با وسواس زیادی انتخاب کنید تا او بداند چقدر زیبایی و سلامتی‌اش برای شما مهم است.

هدیه روز مادر چه بخریم؟ | امسال با این هدیه‌ها متفاوت عمل کنید!

شمع و جاشمعی روز مادر

این روز‌ها شمع‌ها هم تنوع و هم محبوبیت بسیاری دارند. چند شمعی رنگی، با عطر خوش و با شکل متفاوت (مثلا به شکل تجسم مادر) می‌تواند هدیه جالبی باشد که همیشه در کمد دکوری‌های مادر بنشیند و اتاق و خانه‌اش را زیبا کند.

 

ماگ سفری برای مادران اهل سفر

اگر مادر شما اهل سفر است، از این هدیه غافل نشوید. ماگ سفری چیزی است که حتی اگر از آن یکی هم داشته باشد، باز هم استقبال خواهد کرد. این ماگ برای یک نوشیدنی گرم با دمای ماندگار در سفر عالی است. حتی اگر مادری دارید که اهل طبیعت‌گردی و کوه‌رفتن است، از این وسیله استقبال می‌کند.

هدیه روز مادر چه بخریم؟ | امسال با این هدیه‌ها متفاوت عمل کنید!

عطر و ادوکلن زنانه برای روز مادر

یک عطر زنانه مناسب سن مادر، هم عشق شما را به او نشان می‌دهد و هم کلکسیون محصولات شخصی او را کامل‌تر می‌کند. اگرچه این هدیه، یک هدیه پرطرفدار برای روز مادر محسوب می‌شود، با این حال همیشه هدیه خوبی است. 

 

کیف کمری زنانه

فکر می‌کنید مادر شما آنقدری به پوشش اسپورت و راحت علاقه داشته باشد که یک کیف کمری او را خوشحال کند؟ اگر چنین است، شک نکنید این هدیه خوبی است. او می‌تواند چنین هدیه‌ای را در پیاده‌روی، کوهنوردی، خرید، سفر و ... استفاده کند.

 

متکا یا بالشت طبی یا سایر محصولات طبی مراقبتی

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که برخی از مادران در سنین بالا به گردن‌درد، کمردرد و زانو درد دچار می‌شوند. به همین دلیل اگر فکر می‌کنید، یک متکای طبی، زانوبند و یا هر محصول مراقبتی دیگر به او کمک خواهد کرد، از خرید آن غافل نشوید. 

 

سرخ کن بدون روغن یا Air Fryer برای ساختن یک زندگی سالم برای مادران

خیلی از مادران به دلیل سن و سال حساسی که دارند، باید بیش از پیش مراقب تغذیه خودشان باشند. به همین دلیل، داشتنِ یک هواپز جدید که او بتواند در آن غذایش را بدون روغن و سالم تهیه کند، بدون شک ایده خوبی است.

هدیه روز مادر چه بخریم؟ | امسال با این هدیه‌ها متفاوت عمل کنید!

ست ورزشی؛ هدیه روز مادر برای مادران ورزشکار

یک ست ورزشی هیچ‌وقت هدیه تکراری‌ای برای مادران نیست. اگر او اهل ورزش باشد که از این هدیه لذت خواهد برد، اگر هم نباشد، با این کار او را تشویق خواهید کرد که ورزش کند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون