همه‌چیز درباره داستان و بازیگران سریال ازازیل / ایفای نقش پیمان معادی و پریناز ایزدیار در یک ژانر متفاوت

همه‌چیز درباره داستان و بازیگران سریال ازازیل / ایفای نقش پیمان معادی و پریناز ایزدیار در یک ژانر متفاوت
سریال ازازیل حسن فتحی برای شبکه نمایش خانگی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۸۵۷۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹

حسن فتحی پس از سریال‌های تاریخی جیران و مست عشق در حال ساخت سریال «ازازیل» در شبکه نمایش خانگی است.

بازیگران سریال ازازیل

پریناز ایزدیار

مریلا زارعی

پیمان معادی

بهرنگ علوی

بابک حمیدیان

گوهر خیراندیش و ..

ایزدیار پس از «شهرزاد»، «جیران» و «زمانه» در چهارمین همکاری با حسن فتحی نقش اصلی زن سریال را بازی می‌کند و مریلا زارعی پس از حضور در «جیران» و فیلم «کیفر»، سومین همکاری‌اش با حسن فتحی را تجربه می‌کند.

محسن تنابنده قرار بود ایفاگر نقش «شریفی»، یکی از نقش‌های اصلی این سریال باشد که با این حساب باید برای این نقش بازیگر جدیدی انتخاب شود. البته تنابنده دلیلی برای انصراف خود بیان نکرده است.

داستان سریال ازازیل

با توجه به سابقه و آثار حسن فتحی این احتمال می‌رود که سریال در ژانر تاریخی تهیه شود، از جزئیات آن هنوز چیزی در دسترس نمی‌باشد.

معنی ازازیل چیست؟

معنی این کلمه طبق روایات به این شرح است که یکی از سه فرشته که خدا آنان را به کرة زمین فرستاد تا مانند آدمیان زندگی کنند و از محرمات بپرهیزند والا تنبیه شوند. عزازیل پس از چندی، چون دانست که از عهدة این امتحان برآمدن مشکل است اظهار عجز نمود و معاف شد، ولی دو تن دیگر به مأموریت خود ادامه دادند و فریب زنی را خوردند، شراب نوشیدند و به پادافره این کردار در چاه بابل معلق شدند و تا روز رستاخیز بدین حال خواهند ماند

زمان پخش سریال ازازیل

شار این مجموعه اعلام نشده است.

این سریال ابتدا قرار بود توسط ابوالحسن داوودی و سپس توسط حمیدرضا قربانی ساخته شود که با جدایی آنها از پروژه حسن فتحی ساخت آن را برعهده گرفت. فتحی در مصاحبه‌ای اولین شرطش برای پذیرفتن کارگردانی «ازازیل» را رضایت فردی دانست که پیش‌تر به عنوان کارگردان از او نام برده شده بود. هنوز پلتفرم پخش‌کننده این سریال مشخص نیست.

منبع: دلگرم

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون