قیمت هایما S۷ از سوی ایران‌خودرو افزایش یافت + جدول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

قیمت هایما S۷ از سوی ایران‌خودرو افزایش یافت + جدول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
ایران‌خودرو در روز نهم اردیبهشت ۱۴۰۳، قیمت هایما S۷ پلاس را افزایش داد.
کد خبر: ۱۸۲۷۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

ایران‌خودرو در روز نهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، قیمت هایما S۷ پلاس را افزایش داد. البته همچنان مشتریان می‌توانند هایما S۷ را با قیمتی کمتر از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از این شرکت تحویل بگیرند.

قیمت هایما S۷ از سوی ایران‌خودرو افزایش یافت + جدول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

مطابق جدول بالا، می‌توان مشاهده کرد که قیمت هایما S۷ حدود ۵۱ میلیون تومان نسبت به گذشته افزایش یافته است. این میزان افزایش در مقایسه با رقم کلی قیمت خودرو ناچیز به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال، افزایش ۵۱ میلیون تومانی حدود ۵ درصد قیمت هایما S۷ را افزایش داده است. جمع‌آوری این میزان از بودجه برای افرادی که قصد خرید این خودرو را دارند نیز چندان راحت نخواهد بود. هم‌اکنون نرخ هایما S۷ در بازار آزاد یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان است. به‌عبارتی، خریداران این خودرو پس از دریافت کراس‌اوور هایما، به میزان ۶۰۰ میلیون تومان سود می‌کنند.

هایما S۷ را می‌توان یکی از دیرپاترین کراس‌اوور‌های چینی دانست که از اواسط دهه ۱۳۹۰ تاکنون روی خط تولید ایران‌خودرو قرار دارند. تولید هایما S۷ در ایران‌خودرو از سال ۱۳۹۴ آغاز شد و تابه‌امروز ادامه دارد. ایران‌خودرو از سال ۱۳۹۹ نسخه جدید هایما S۷ را با چند آپشن جدید و پسوند پلاس روانه بازار کرده است؛ بااین‌حال، تاکنون نسل دوم هایما S۷ را در بازار ایران ندیده‌ایم. تولید نسل اول این خودرو، یعنی همان مدلی که در ایران به تولید می‌رسد، سال ۲۰۱۵ به پایان رسید. از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ نیز نسل دوم این خودرو که درواقع نسخه فیس‌لیفت کامل هایما S۷ بود، به تولید رسید. تولید هایما S۷ در چین از سال ۲۰۲۰ به‌صورت کامل و بدون معرفی مدل جایگزین متوقف شده است. 

منبع: دیجیاتو

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون