فغانى داور بازى برگشت نیمه نهایى شرق آسیا شد

فغانى داور بازى برگشت نیمه نهایى شرق آسیا شد
علیرضا فغانى قضاوت دیدار برگشت نیمه نهایى جام قهرمانان باشگاههاى آسیا را روز پنج اردیبهشت در یوکوهاما برعهده دارد.
کد خبر: ۱۵۵۰۰
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹

علیرضا فغانى که بازى حساس برگشت نیمه نهایى تیم هاى ژاپنى یوکوهاما مارینوس و اولسان اچ دى کره جنوبى را روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در یوکوهاماى ژاپن سوت خواهد زد در دیدار مهم دربى استرالیا "دنیل ارزانى" بازیکن ایرانى الاصل ملبورن ویکتورى را با کارت زرد در ابتداى مسابقه جریمه کرد که داستان جالبى دارد.

علیرضا فغانى در گفت و گوى اختصاصى با ورزش سه با اشاره به اینکه با دنیل ارزانى بازیکن خرم آبادى تیم ملبورن ویکتورى به زبان فارسى در زمین مسابقه صحبت مى کند، افزود: در دقیقه هفت بازى و پشت محوطه جریمه به دلیل شبیه سازى به او کارت زرد دادم و با خنده گفت: فکر کردم بازیکن حریف بهم مى خورد و با خنده بهش گفتم پاشو بچه! حالا که بهت نخورد.

فغانى داور بازى برگشت نیمه نهایى شرق آسیا شد

دیدار دربى دو تیم فوتبال ملبورن ویکتورى و ملبورن سیتى در استرالیا طرفداران زیادى را به ورزشگاه مى کشاند که به تازگى سابقه جنجال خونین در زمین مسابقه و نیمه تمام ماندن را نیز تجربه کرده است.

علیرضا فغانى داور مشهور کشورمان از زمانى که در استرالیا ساکن شده قضاوتهاى خوبى در این دربى و رقابتهاى لیگ حرفه اى این کشور به نمایش گذاشته است.

فغانى در لیگ قهرمانان باشگاههاى آسیا نیز سابقه قضاوت فینال را در کارنامه دارد و یکى از گزینه هاى قضاوت دیدار فینال جام ٢٠٢٤ نیز محسوب مى شود

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون