اتفاق غم‌انگیز مسابقه مردان آهنین؛ «محسن مسن‌آبادی» برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد

اتفاق غم‌انگیز مسابقه مردان آهنین؛ «محسن مسن‌آبادی» برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد
«محسن مسن‌آبادی» ورزشکار برجسته قویترین مردان ایران و یکی از ستون‌های اصلی این مسابقه طی ۱۶ سال گذشته، برای همیشه از مسابقه مردان آهنین و دنیای ورزش خداحافظی کرد.
کد خبر: ۱۵۲۴۰
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷

به گزارش زی‌سان، «محسن مسن‌آبادی» یکی از ورزشکاران بنام مسابقه مردان آهنین است که در مسابقه مردان آهنین سال ۱۴۰۳ نیز شرکت داشت. این پاورلیفتینگ کار ایرانی در یکی از مراحل مسابقات مردان آهنین که بلندکردن وزنه‌های فلزی بود دچار افشار شد و بیهوش به زمین افتاد و پزشکان بالای سر او حاضر شدند. وی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه دست و به تشخیص پزشکان از ادامه مسابقه انصراف داد. 

صحنه افتادن «محسن مسن‌آبادی» یکی از اتفاقات تلخ مسابقه مردان آهنین بود که بعد از چند سال از طریق شبکه ورزش پخش شد. این ورزشکار در اولین دوره حضورش در این مسابقات که در سال ۸۷ برگزار شد جوانترین ورزشکار مسابقات بود و از همان آغاز به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد. این ورزشکار با سال‌ها سابقه یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران مردان آهنین است که از شهر اراک در این مسابقات شرکت می‌کرد. وی در سال ۱۳۹۹ در مسباقات قویترین مردان ایران توانست به مقام قهرمانی برسد. 

اتفاق غم‌انگیز مسابقه مردان آهنین؛ «محسن مسن‌آبادی» برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد

«محسن مسن‌آبادی» که یکی از کاندیدا‌های کسب مقام در مسابقات مردان آهنین ۱۴۰۳ بود در جریان بلندکردن وزنه‌های فلزی دچار افت فشار شد و با دست روی وزنه‌ها افتاد که همین امر باعث آسیب‌دیدگی وی از ناحیه دست شد و نتوانست مسابقات را ادامه دهد. در جریان اعطای مدال به ورزشکاران و قهرمانان مسابقه مردان آهنین سال ۱۴۰۳ وی به عنوان نفر هشتم معرفی شد. 

نکته قابل توجه درباره محسن مسن‌آبادی این است که وی در پایان این مسابقات با چشمانی گریان و در حالی که به بازگویی خاطرات ۱۶ ساله حضورش در این مسابقات می‌پرداخت برای همیشه از دنیای قهرمانی و البته مردان آهنین خداحافظی کرد. خداحافظی وی از دنیای قهرمانی مردان آهنین و ورزش قهرمانی یکی از احساسی‌ترین لحظات مسابقه مردان آهنین سال ۱۴۰۳ بود. 

طبق گفته وی دلیل خداحافظی‌اش از ورزش قهرمانی رسیدگی به خانواده و مسائل مالی است. وی هم اکنون دو دختر دارد و اعلام کرد قصد دارد که بقیه زندگی‌اش را صرف رفاه خانواده و آینده بچه‌های‌اش کند. 

محسن مسن‌آبادی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و بااخلاق‌ترین ورزشکاران مسابقات قویترین مردان ایران است. گفتنیست که همشهری وی «علی فاضلی» که از پدیده‌های مسابقه مردان آهنین بود توانست رتبه سوم را در این مسابقه کسب کند. همچنین پسرعموی وی «احمد رضا مسن‌آبادی» نیز در این مسابقه حضور داشت که توانست تا مرحله نیمه‌نهایی بالا بیاید.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون