قیمت دام زنده امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

قیمت دام زنده امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
امروز در بازار گوشت طیور هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش رشد نامحسوس قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.
کد خبر: ۱۵۰۶۸
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

بازار گوشت و دام تهران امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳، شاهد روند نزولی قیمت مرغ کشتار و همچنین افزایش قیمت گوشت بوقلمون نسبت به روز گذشته است.

قیمت دام زنده امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۰,۱۹۰ تومان خرید و فروش شد که ارزان شده است. 

 قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ثبات قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶,۶۲۵ تومان معامله شد تا رشد ۷۲ تومانی را تجربه کرده باشد.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش رشد نامحسوس قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۲۵ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت گوشت قرمز منجمد

 امروز هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روز‌های اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، ۳۲۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

منبع: اقتصاد نیوز

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون