خصوصیات آبان ماهی ها (Scorpio) چیست؟

خصوصیات آبان ماهی ها (Scorpio) چیست؟
خصوصیات متولدین آبان ترکیبی است از اغواگری، تلاش گری، میل به قدرت و... .
کد خبر: ۱۴۳۴
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

زی‌سان: اگر متولد آبان ماه هستید یا اگر همسر یا فرد نزدیکی در زندگی‌تان دارید که متولد این ماه باشد، متن زیر به شما برای دانستن خصوصیات آبان ماهی ها کمک می‌کند.

 + بیشتر بخوانید: مردان متولد این ماه‌ها نیاز به جلب توجه بیشتر دارند! 

خصوصیات آبان ماهی ها

خصوصیات متولدین آبان ماه از این سر طیف تا آن سر طیف متفاوت است. بیایید نگاهی به آن‌ها بندازیم و زنان متولد آبان و مردان آبان ماهی را بهتر بشناسیم.

یک/

متولدین آبان با «عقرب» سناخته می‌شوند و این حیوان یکی از نشانه‌های زودیاک است که بیشتر از دیگر نشانه‌ها باعث سوء فهم شده است. عقرب به دلیل اشتیاق و قدرت باورنکردنی‌اش، اغلب آن را در مطابقت با عنصر آتش قرار می‌دهند، اما در واقع عقرب یک نشانه آب است که قدرت خود را از قلمرو روانی و عاطفی می‌گیرد. عقرب که نماد متولدین آبان است مانند دیگر نشانه‌های آب، سرطان (تیر) و حوت (اسفند)، بسیار روشن بین و شهودی است. 

دو/

چیزی که این نشانه آب را منحصر به فرد می‌کند نیش سمی متمایز آن است. عقرب‌ها مانند حیوان روح آسمانی خود، در کمین می‌نشینند و در زمانی که کمترین انتظار می‌رود، ضربه وارد می‌کنند. زندگی برای آبانی‌های محاسبه‌گر یک بازی شطرنج است و به همین دلیل دائماً چندین قدم جلوتر نقشه را تنظیم می‌کنند تا کیش و مات پایانی را تنظیم کنند. این بدان معنا نیست که نیت آن‌ها لزوماً شرورانه است. عقرب‌ها به سادگی می‌دانند که چه می‌خواهند و از سخت کار کردن و انجام بازی طولانی برای به دست آوردن آن نمی‌ترسند.

سه/

متولدین آبان هرگز کارت‌های خود را نشان نمی‌دهند و ماهیت مرموز آن‌ها چیزی است که آن‌ها را بسیار اغوا کننده و فریبنده می‌کند.

چهار/

عقرب توسط پلوتون اداره می‌شود، سیاره‌ای که هم بر ویرانی و تخریب و هم بر دگرگونی فرمانروایی می‌کند. در یک روز خوب، انرژی آبان ماهی جاه طلبانه و فریبنده است. با این حال، در یک روز بد، سمت سایه عقرب با میل بی امان برای کنترل تقویت می‌شود. آبان ماهی‌های تشنه قدرت باید به خاطر داشته باشند که اگر تحت کنترل منیت‌ها و خودخواهی‌های خودشان قرار بگیرند، در معرض خطر مسموم کردن خودشان هستند.

خصوصیات آبان ماهی ها (Scorpio)

پنج/

متولدین آبان زمانی در بهترین حالت خود قرار می‌گیرند که این شدت ذاتی‌شان در ارتباطات عمیق و روحی با دوستان و عاشقان اعمال شود. وقتی آبانی‌ها به دیگران اعتماد می‌کنند، همدلی، عمق و تعهد بی‌نظیری از خود نشان می‌دهند که حتی تاریک‌ترین بخش‌های روان جادویی متولد آبان را روشن می‌کند.

ویژگی مردان متولد آبان

متولدین آبان مردانی از جنس گرم و زبر و زرنگ هستند آنها موجوداتی با اراده و مصمم می باشند و بسیار عاطفی و احساسی ولی اغلب احساساتش به هوسرانی سوق می دهد اگر این موضوع شما را دل چرکین می کند پس باید بردباری و امتناع را به طور شایسته به او آموزش دهید البته این نکته را هم باید دقت کنیم که این هوسرانی به کسی که او دوستش دارد و عاشقش است منتهی می گردد و در این مورد جای نگرانی بیشتری نیست چرا که عاشق و صادق بودن وی را در جاده ی بی انتهای عشق پایدار نگه می دارد.

بیشتر بخوانید: اگر دوست دارید درباره چاکرای ریشه بدانید، این مطلب را بخوانید:

https://zisaan.ir/fa/news/2083

ویژگی زنان متولد آبان

فعالیت و تکاپوی زن متولد آبان ماه یکی از ویژگی های بسیار بارز او است شخصیتی قوی و مستحکم دارد و دارای غرور و اعتمادبه‌نفس و جذابیت خاصی است. شاید برای لحظه ای زود جوش بیاورد و لحن تندی داشته باشد اما باید بدانید در این مواقع بهتر است تنهایش بگذارید تا آرام شود چراکه نیت خاصی از آن گفته هایش نداشته و قلب پاکی دارد.

زن آبان ماهی مهارت خاصی در آشپزی دارد و به یک کد بانوی شایسته معروف است او مادری بسیار مهربان برای فرزندانش است هرچند غضب های آنی و خشم در بعضی مواقع از او سر می زند ولی عواطف و احساسات خود را به راحتی می تواند کنترل کند چرا که در وجودش نیروی عظیمی نهفته شده است.

چنانچه ظرفیتش تمام شود و رنج و عذاب در کل وجودش لبریز شود همان نیروی عظیم ازباب منفی شروع به کار می کند و زن آبان ماهی را تبدیل به یک آدم بی حوصله ، بد اخلاق و تند خو می کند و جنگ روانی بسیار شدیدی بر علیه شما به راه می افتد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: