خصوصیات شهریوری ها (Virgo) چیست؟

خصوصیات شهریوری ها (Virgo) چیست؟
خصوصیات شهریور ماهی ها ترکیبی از سیستماتیک عمل کردن، جزئی‌نگری، درونگرایی، تعهد و... است.
کد خبر: ۱۴۳۲
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

خصوصیات شهریور ماهی ها را در زیر به بخوانید تا به طور کلی با زنان و مردان متولد شهریور آشنا شوید.

خصوصیات شهریور ماهی ها چیست؟

یک/

باکره یک نشانه زمینی است که از نظر تاریخی توسط الهه گندم و کشاورزی نشان داده شده است، ارتباطی که از حضور ریشه دار باکره یا همان شهریورماهی در دنیای مادی خبر می‌دهد. متولدین شهریور در رویکردشان به زندگی منطقی، عملی و سیستماتیک هستند. این علامت زمینی قلباً کمال گرا است و از بهبود مهارت‌ها از طریق تمرین‌های مداوم و سخت‌کوشانه ترسی ندارد. باکره بر سیستم گوارشی حکمرانی می‌کند، که باعث می‌شود این نشانه‌های زمینی به‌ویژه با موادی که یک کل را تشکیل می‌دهند هماهنگ شوند؛ در غذا و در هر چیز دیگری. آن‌ها از همه جزئیات آگاه هستند و به شدت جزئی‌نگر هستند. 

دو/

شهریورماهی توسط عطارد، سیاره پیام رسان ارتباطات، اداره می‌شود. اگرچه عطارد بر جوزا یا مردادی نیز حکومت می‌کند، اما این دو نشانه کاملاً متفاوت هستند: مردادی برون‌گراست و به خروجی اهمیت می‌دهد در حالی که شهریوری در مورد ورودی و نحوه پردازش است و البته کاملا درون‌گراست. یک شهریورماهی مانند یک کامپیوتر با اطلاعات سر و کار دارد و حتی پیچیده‌ترین مجموعه اطلاعات را به مفاهیم سازمان یافته و واضح تبدیل می‌کند. اگرچه متولدین شهریور مشتاقند که در همه کار‌ها دقیق باشند، اما باید به خاطر داشته باشند که پیگیری مداوم ایده‌آل‌ها زمانی که به خود یا دیگران اعمال شود می‌تواند مخرب باشد. زیبایی درون نقص‌ها و کمبود‌های ما قرار دارد و برای شهریورماهی‌ها مهم است که یاد بگیرند که نقص‌ها عیب نیستند. 

سه/

سوای همه اینها، باکره‌ها می‌خواهند کمک کنند. آن‌ها دوستان و عاشقانی مهربان، ملایم و حامی هستند که از هوش و تدبیر باورنکردنی خود برای حل مشکلات استفاده می‌کنند. نشانه مقابل باکره، ماهی‌ها هستند که از طریق معنویت انسان‌ها را هدایت می‌کنند، اما باکره می‌خواهد در سطح عملی کمک کند. این نشانه‌های زمینی همیشه در تلاش هستند تا راه‌حل‌های قابل اجرا را پیاده کنند و سیستم‌های خراب را بهبود بخشند. متولدین شهریور روشمند، متعهد و سخت‌کوش هستند و به همین دلیل معلمان، شفادهندگان، ویراستاران و نوازندگانی عالی هستند.

 

خصوصیات زنان شهریوری

بانوی شهریوری در صورتی جسم و روح خود را در اختیار کسی قرار می‌دهد که آن شخص اطمینان کامل و مطلق به او بدهد، زیرا بسیار نقطه بین و دقیق است و ریزترین مسائل و وقایع از چشمش پنهان نمی‌ماند و با وجود مهربانی و رئوفت ذاتی خود اگر نیاز باشد، می‌تواند بسیار خشن و عصبانی بشود.

شهامت و حس مسئولیت پذیری شدید او در کانون خانواده باعث میشود که وابستگی و روابط صمیمی با اعضای خانواده داشته باشد. احتمالا زن شهریوری در آشپزی بسیار مهارت دارد و هرگز از خوردن دستپخت او ناراحت نمی‌شوید و منزل را همیشه پاکیزه و مرتب نگاه می‌دارد. او به سلامت دندان اهمیت می‌دهد و به جای پر کردن ظروف پذیرایی از شکلات آن‌ها را پر از میوه می‌کند.

خصوصیات مردان شهریوری

عشق وجودی این مردان بسیار کم شعله، ولی ماندگار و گرما بخش است. کلکسیونی از هوش و کمال و ثبات قدم است جالب است بدانید بیدار کردن احساسات او کار سختی است. او قادر هست بدون عشق و تپیدن قلبش برای کسی سالیان سال زندگی خود را سپری کند. به کوچکترین مواردی از علایق همسرش فکر می‌کند و به آن‌ها اهمیت می‌دهد.

این افراد روی بعضی از رنگ‌ها حساس بوده و به رنگ‌های صورتی، سرمه‌ای و گاهی قهوه‌ای علاقه نشان می‌دهند و این افراد با همسر خود نباید خودمانی و صمیمی باشند، بهتر است با خویشان رابطه خود را قطع نکنند. آن‌ها فرزند زیاد خواهند داشت.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون