جایگاه عجیب گل‌نزن ترین تیم لیگ در جدول رده بندی!

جایگاه عجیب گل‌نزن ترین تیم لیگ در جدول رده بندی!
فولاد خوزستان که امسال التهابات زیادی را پشت سر گذاشته، بر خلاف شروع بسیار ضعیفش وضعیت چندان بدی در جدول ندارد. تیمی که حالا سکان هدایتش در اختیار عبدالله ویسی است، امسال یک ناهمخوانی عجیب در معادلات فوتبالی رقم زده!
کد خبر: ۱۳۹۶۵
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸

معمولا تیمی که کمتر گل زده و باخت زیادی داشته را باید در قعر جدول پیدا کرد، اما تیم اهوازی این فرمول را نقض کرده؛ فولاد جزو تیم‌هایی است که بیشترین باخت را متحمل شده و از این حیث شباهت زیادی به تیم‌های منطقه سقوط دارد منتها جایگاهی بهتر از آنها را در اختیار گرفته! جالب‌تر اینکه شاگردان ویسی در شرایطی در رتبه دوازدهم جدول قرار دارند که به لحاظ گل زده ضعیف‌ترین تیم لیگ محسوب می‌شوند. آنها در ۲۱ بازی فقط ۱۲ گل زده دارند و تفاضل گلشان ۱۷- است، اما امتیازشان با پیکان برابر است و به مراتب وضعیتی بهتر از چهار تیم پایین‌تر از خود دارند.

فولاد از ۶ مصافش با قعرنشین‌های لیگ ۱۳ امتیاز گرفته و دو مرتبه موفق به متوقف کردن تیم‌های مدعی استقلال و ملوان شده تا مشخص شود ۱۵ امتیاز از ۲۰ امتیازی که در حساب این تیم است به دلیل نتایج نسبتا خوبی است که مقابل تیم‌های بالا و پایین جدول گرفته تا شاید اینگونه راز عدم همخوانی جایگاه فولاد با تعداد باخت‌های بالا و تعداد گل زده پایینش مشخص شود.

منبع: فرهیختگان 

tags # فوتبال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون