یکتا ناصر بعد از نشست دادگاه هم کوتاه نیامد

تداوم جنجال‌آفرینی‌های یکتا ناصر؛ این بار قاضی هم پشت منوچهر هادی در آمد! + عکس

تداوم جنجال‌آفرینی‌های یکتا ناصر؛ این بار قاضی هم پشت منوچهر هادی در آمد! + عکس
قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی در واکنش به استوری یکتا ناصر بازیگر زن یک‌پست در اینستاگرام منتشر کرد.
کد خبر: ۱۲۹۵۲
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲

زی‌سان: یکتاناصر بازیگر زن که به تازگی به خاطر مشکل خانوادگی با همسرش خبرساز شده یک بار دیگر در اینستاگرام جنجال به پا کرد.

تداوم جنجال‌آفرینی‌های یکتا ناصر؛ این بار قاضی هم پشت منوچهر هادی در آمد! + عکس

به گزارش زی‌سان این پست جنجالی با واکنش قاضی پرونده همراه شد.  قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی در واکنش به استوری یکتا ناصر یک‌پست در اینستاگرام منتشر کرد.

تداوم جنجال‌آفرینی‌های یکتا ناصر؛ این بار قاضی هم پشت منوچهر هادی در آمد! + عکس

واکنش شدیداللحن منوچهر هادی به پست جدید یکتا ناصر

علاوه بر قاضی دادگاه، منوچهر هادی هم به صحبت‌های یکتا ناصر درباره جلسه با قاضی پرونده دخترشان در یک پست اینستاگرامی واکنش نشان داد.
 
منوچهر هادی نوشت: جناب محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران من طبق قرار با دادگاه خانواده دخترم را از مادرش تحویل گرفتم تا چهارم فروردین و بعد طبق قولی که به شما دادم سر ساعت خدمت رسیدم و آنچه با احترام فرمودید را انجام دادم. خود پدر و وکیل خانم ناصر شاهد هستند که چقدر جلسه با مدیریت شما صمیمی و محترم برگزار شد.
 
من خدمت شما عرض کردم این خانم طبق رفتار‌های سابقش که بار‌ها و بار‌ها دخترم را ماه به ماه و حتی آخرین بار هفتاد روز به من تحویل ندادند و تلفن دخترم را هم خاموش کردند و از دیدار دخترم در مدرسه هم قصد داشتند جلوگیری کنند و حتی یک هفته دخترم را به مدرسه نبردند که من و خانواده ام او را نبینبم.
 
همه اینها را سکوت کردم و رسانه‌ای نکردم. امروز به شما گفتم ایشان دخترم را ببرند مجدد تلفن او را خاموش می‌کنند و ارتباط را قطع می‌کنند گفتم ایشان دوباره پست می‌گذارند و دوباره وارد حاشیه می‌شوند. شما تمام مدت دلسوزانه از ایشان دفاع کردید و گفتید هادی جان مادره گفتم چشم، خدارو شکر جناب قاضی دیدید چگونه جواب محبت‌ها و حمایتتان را داد.
 
خواهر ایشان ساعتی نیست که به قانون و من و خانواده ام توهین نکند ظاهرن کمپینی با مضمون صدای یکتا باشین هم تشکیل دادند لطفا جلوی اینهمه تشویش و بی‌آبرویی را بگیرید. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که یک نفر با سواستفاده از اسم مادر اینچنین پرده دری نکند. دروغ‌های پی‌در پی، تهمت‌های مکرر، یک ساعت تمام فحاشی و حمله مسلحانه با نیت قبلی به خانه مادر هشتاد ودو ساله من، اتهام دزدی دخترم به من.

حضانت بچه طبق قانون و امضا و اثر انگشت خانم ناصر در طلاق نامه از هفت سالگی یعنی بیست و دو آذر ۱۴۰۲ با منه و من هنوز موفق نشدم او را از ایشان بگیرم. چه حقی از این مادر گرفته شده؟ چه کار که نگردند؟ الان که طفل معصومم را تحویلتان دادم پس نگرفتید، تحویلتان دادم با احترام، بس کنید ترو به آنچه می‌پرستید بس کنید. همچنان بانو یکتا ناصر که جز توهین دروغ مظلونمایی از شما چیزی ندیدم بخاطر سوفیا بس کن، مگر جناب شهریاری نگفتند خودتون پست‌های قبلی رو پاک کنید. خواهرتم پست‌های محرک خود را پاک کند و قرار شد همانجا عکس بگیرند و خودشان از طرف دادسرا رسانه‌ای کنند که همه چی تمام شده است. چرا به دروغ میگویی مخفیانه، خدارو شکر خیلی چیز‌ها به قاضی دادگاه و هیئت همراه ایشان ثابت شد انشاالاه زمان چیز‌های دیگر را هم ثابت می‌‍کند.

به گزارش «زی‌سان» جنجال‌های اخیر در شرایطی است که یکتا ناصر در شب تحویل سال در ساعت ۱۲ بامداد، اظهاراتی فوق جنجالی را در ارتباط با زندگی خود بر زبان آورد.

به گزارش «زی‌سان» این بازیگر در اظهاراتی فوق جنجالی مدعی شد که منوچهرهادی دختر او را دزدیده است.

او مدعی می‌شود که سال 10 از همسر سابق خود کتک خورده و هیچ حرفی نزده است. در ادامه ویدئوی کامل اظهارات او را می‌بینید:

داستان ازدواج و جدایی یکتا ناصر با منوچهر هادی

یکتا ناصر در ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ با منوچهر هادی کارگردان جوان کشورمان ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کرد. یکتا ناصر با حضور در برنامه دورهمی درباره ماجرای ازدواج خود به مهران مدیری گفت:

«آشنایی من و منوچهر هادی با اختلاف در اولین جلسه دورخوانی یک فیلم آغاز شد. از آنجا که من فردی بسیار مقرراتی هستم، بقیه عوامل برای دورخوانی دیر آمدند و من جلسه را ترک کردم. منوچهر هادی به یکی از عوامل سازنده گفت یا جای من اینجاست یا این خانم که با وساطتت همان فرد مسئله حل شد و همین موضوع باعث آشنایی و سپس درخواست ازدواج از سوی منوچهر شد. منوچهر انسان بسیار صادق و رک‌گویی است و همین صداقت او باعث شد که در قبول پیشنهاد ازدواج سخت گیری کمتری داشته باشم.»

پشت‌پرده ویدئوی جنجالی یکتا ناصر در شب سال نو
پشت پرده اختلاف یکتا ناصر و منوچهر هادی

ریشه اصلی اختلافات منوچهر هادی و یکتا ناصر در زندگی مشترک را می‌توان به ثمره سال اول ازدواج آنها ارجاع داد. یعنی زمانی که آنها در آذر ۱۳۹۵ اولین فرزند خود را به دنیا آوردند و نام سوفیا را بر او نهادند. 

منوچهر هادی و یکتا ناصر در ظاهر امر هم در حوزه شخصی و هم در حوزه کاری روابطی تنگاتنگ و عالی را با یکدیگر داشتند. همه چیز عالی و ایدئال به نظر می‌رسد تا اینکه از اواسط سال ۱۴۰۰ زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی هادی در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شد. 

شایعه جدایی این زوج طی ماه‌های متمادی ادامه داشت، اما هیچ یک از طرفین این جدایی را تایید نمی‌کردند. حتی منوچهر هادی در سال ۱۴۰۲ با انتشار پستی که در آن یکتا ناصر را «همسرم» خطاب کرده بود به این شایعات پایان داد.

به غم این ادعای هادی، در آذر سال ۱۴۰۲، یکتا ناصر با حضور در برنامه “فیلم امروز” اعلام کرد که از منوچهر هادی جدا شده است. یکتا ناصر در این برنامه گفت: من تا زمانی که همسر منوچهر هادی بودم، در این یک سال و اندی که از منوچهر هادی جدا شده ام سعی بر این داشتیم که این موضوع را نگوییم و آخرین فیلممان حدود هشت صبح بود.

در ادامه نیز در اوایل اسفند ماه ۱۴۰۲ یعنی حدود یک ماه قبل، انتشار یک استوری معنادار درباره خیانت خبرساز شد، بسیاری از کاربران معتقدند که خانم بازیگر با انتشار این استوری غیر مستقیم به علت طلاقش اشاره کرده است، متن استوری یکتا ناصر اینگونه بود:

«اولش فکر میکردم بهم خیانت کرده بعد که دیدم کیا دورشن فهمیدم به خودش خیانت کرده نه به من»

پشت‌پرده ویدئوی جنجالی یکتا ناصر در شب سال نو؛ یکتا ناصر کیست و دلیل اختلاف او منوچهر هادی چیست؟ 

البته هادی با به وسط کشیدن پای فرزند مشترکشان به استور ناصر جواب داد. منوچهر پاسخ همسر سابق خود را با انتشار پستی در فضای مجازی داد و نوشت:

عزیز دل پدر
آنانکه قدر بودنت را ندانستند
رفتنت را خیانت می‌پندارند.

پشت‌پرده ویدئوی جنجالی یکتا ناصر در شب سال نو؛ یکتا ناصر کیست و دلیل اختلاف او منوچهر هادی چیست؟ 

 

 

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
cm
یکتا بهترین مادر پس بس کنید بزارید سوفیا را خوشیخت کنه با شما جناب هادی خوشبخت نمیشه پس تلاش نکن دوباره هم میگم یکتا بهترین ماااااادر
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱