پدیده آمریکایی فوتبال ایران که همه را متحیر کرده است؛ کاوه ظهیرالاسلام کیست؟

پدیده آمریکایی فوتبال ایران که همه را متحیر کرده است؛ کاوه ظهیرالاسلام کیست؟
کاوه ظهیرالاسلام فوتبالیست جوان ایرانی - آمریکایی باشگاه سنت ترویدنس بلژیک است که به عنوان پدیده جدید در فوتبال ایران معرفی شده است.
کد خبر: ۱۲۲۶۳
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

زی‌سان: «کاوه ظهیرالاسلام» متولد ۱۳ ژوئن ۲۰۰۲ در ساراتوگای کالیفرنیاست که اکنون در باشگاه سنت ترویدنس بلژیک بازی می‌کند. پس این بازیکن مهاجم است.

به گزارش زی‌سان، وی در سال ۲۰۲۲ برای باشگاه شیکاگو اف سی یونایتد بازی کرد و توانست در ۱۲ بازی ۹ گل به ثمر برساند. وی در سال ۲۰۲۳ راهی بلژیک شده و اکنون در باشگاه سنت ترویدنس بازی می‌کند و توانسته در ۱۸ بازی که برای این تیم انجام داده ۵ گل به ثمر برساند. برخی بر این باورند که این فوتبالیست می‌تواند یک پدیده جدید برای فوتبال ایران باشد. 

بر اساس گزارشی که ورزش سه نوشته ظهیرالاسلام به عنوان یک چهره ایرانی-آمریکایی در سالی که گذشت موفق شد راهی فوتبال بلژیک شود و خیلی زود توانست در فوتبال این کشور خودش را ثابت کند؛ کاوه در مجموع تمامی رقابت‌های فوتبال بلژیک، شش گل به ثمر رساند و توانایی او در امر سرزنی و شوت‌زنی با هر دو پا، یک شاخصه فنی برای کاوه محسوب می‌شود.

البته استعدادیاب‌های آمریکایی از حالا او را در زیر ذره‌بین خود قرار داده‌اند به نظر می‌رسد پیش از المپیک ۲۰۲۴ پاریس، کاوه باید برای آینده خودش و انتخاب از بین ایران و آمریکا تصمیم بگیرد.

کاوه پیش از این در مصاحبه‌ای که انجام داده بود نسبت به بازی برای تیم ملی فوتبال ایران علاقه نشان داده بود و او می‌تواند مسیری متفاوت را در آینده حرفه‌ای خود بسازد، اما در حال حاضر تمایلی برای این کار نداشته و بعید نیست برای تیم ملی آمریکا به میدان برود.

tags # فوتبال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون