یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد؛ علی الحمادی کیست؟

یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد؛ علی الحمادی کیست؟
علی الحمادی عراقی به درخشش خود با تیمش ایپسویچ تاون در لیگ برتر انگلیس، چمپیونشیپ ادامه داد.
کد خبر: ۱۲۰۴۹
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

علی الحمادی در این فصل از فوتبال انگلیس یک ستاره درخشان بوده که با آمار فوق‌العاده خود توجهات را جلب کرده است.

او که فصل را در لیگ دسته دوم (سطح چهارم فوتبال انگلیس) آغاز کرده بود برای ویمبلدون در نیم فصل ۱۷ گل و ۷ پاس گل ثبت کرد تا این تیم صدرنشین جدول باشد. این آمار باعث شد تیم‌های حاضر در دسته‌های بالاتر به سراغ جذب او بروند؛ ایپسویچ تاون موفق شد در بازار نقل و انتقالات نیم فصل این مهاجم ۲۲ ساله عراقی را به خدمت بگیرد و کایرن مک‌کنا مربی سابق منچستر یونایتد و سرمربی حال حاضر ایپسویچ تاون با حضور او نتایج بسیار درخشانی کسب کرد.

الحمادی که نخستین عراقی چمپیونشیپ است، تنها در ۹ بازی که اغلب به صورت بازیکن تعویضی وارد زمین شده چهار بار گلزنی کرده و شب گذشته برابر شفیلد ونزدی در حالی که تنها ۷ دقیقه از ورودش به زمین بازی می‌گذشت، توانمندی خودش را در امر گلزنی نشان داد و دبل کرد.

او تنها در ۱۰۸ دقیقه، ۴ بار گلزنی کرده تا بدین ترتیب هر ۲۷ دقیقه یک بار دروازه حریف را باز کرده باشد و به تیمش در راه بازگشت به لیگ برتر کمک کند.

این تیم حالا با ۸۱ امتیاز بالاتر از لیدز یونایتد و ساوتهمپتون، سعی دارد بتواند بعد از لسترسیتی ۸۲ امتیازی صعود کند، اما باید تا پایان فصل منتظر بماند و چشم انتظار روند صعود به لیگ برتر انگلیس باشد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون