تدابیر خاص شهرداری برای پنجشنبه و جمعه آخر سال در بهشت‌زهرا

تدابیر خاص شهرداری برای پنجشنبه و جمعه آخر سال در بهشت‌زهرا
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران: ناوگان اتوبوسرانی تهران پنجشنبه و جمعه آخر سال از ۵:۳۰ صبح آماده ارائه خدمات برای زیارت کنندگان اهل قبور است
کد خبر: ۱۱۳۷۲
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

مهدی علیزاده ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: بر اساس سنت همه ساله زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال، به این منظور تمهیدات لازم برای جابجایی شهروندان اندیشیده شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: همکاران شرکت واحد با آمادگی کامل برای آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان از ساعت ۵:۳۰ صبح روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از مبادی و میادین میدان خراسان، شهرک شهید محلاتی، شهرک ولیعصر (عج)، پایانه خاوران، میدان راه آهن، پایانه آزادی و میدان شهرری به سمت بهشت زهرا (س) اقدام خواهد کرد.

او اضافه کرد: تمهیدات لازم برای بازگشت شرکت‌کنندگان به میادین اصلی و مبادی اولیه نیز اندیشیده شده است و ناوگان اعزامی تا انتقال آخرین نفر در محل برگزاری مراسم حضور خواهند داشت.

تمهیدات برای ترافیک بهشت زهرا در پنجشنبه آخر سال

سرهنگ پور موسوی در خصوص پنج شنبه و جمعه آخر سال هم گفت: با هماهنگی سازمان بهشت زهرا جلسات مکرر و بازدید‌های میدانی از یک ماه قبل آغاز شد و تهمیدات لازم دیده شده است. همکاران ما از ۴ صبح فردا در معابر منتهی به بهشت زهرا مستقر خواهند شد.

او افزود: در این دو روز تمهیداتی از قبیل ممنوعیت توقف در معابر منتهی به بهشت زهرا و ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در جاده قدیم اعمال می‌شود. در برخی از قطعات نیز برای روان سازی ترافیک تمهیدات و محدودیت‌هایی اعمال می‌شود که از شهروندان تقاضا دارم نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

پور موسوی ادامه داد: در‌های اصلی بهشت زهرا از ساعت ۴ صبح روز پنج شنبه تا شامگاه روز جمعه. به صورت یکسره و ۲۴ ساعته باز است. هم پلیس راهور و هم سازمان بهشت زهرا برای این دو روز آمادگی ۱۰۰ درصدی داریم.

رییس پلیس راهور تهران در ادامه یک توصیه برای شهروندان داشت و گفت: شهروندان برای اینکه سفر راحت‌تری به بهشت زهرا داشته باشند، می‌توانند از سامانه‌های مسیر یاب استفاده کنند و تمام محدودیت‌ها و تمهیدات لازم در این اپلیکیشن‌ها پیش بینی و از قبل لحاظ شده است.

سرهنگ موسوی پور در خصوص تمهیدات نوروزی هم گفت: در ایام نوروز ۵۰ تیم کنترل سرعت لیزر دار در بزرگراه مستقر می‌شوند. همچنین ۳۰ تیم ویژه در سطح شهر با تخلفات حادثه ساز برخورد خواهند کرد. به هیچ عنوان از کنار تخلفات حادثه ساز از قبیل دنده عقب و لایی کشی و سرعت زیاد چشم پوشی نخواهیم کرد.

منبع: همشهری آنلاین

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون