خبر خوب قاضی‌زاده هاشمی برای استخدام فرزندان شهدا

خبر خوب قاضی‌زاده هاشمی برای استخدام فرزندان شهدا
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ابتدای امسال نرخ بیکاری فرزندان شهدا ۱۵ درصد بود، الان ۹.۸ درصد شده و امیدواریم تا انتهای سال آینده به زیر ۵ درصد برسد.
کد خبر: ۱۱۳۴۲
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار امیدواری کرد که در سال آینده نرخ بیکاری فرزندان شهدا و ایثارگران به زیر ۵ درصد برسد.

امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در حاشیه جلسه دولت، اظهار داشت: با همت دولت و مجوز سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه، دفترچه آزمون استخدامی ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد منتشر شده و جهاد دانشگاهی در حال برگزاری آزمون است تا ۲۲ فروردین تمامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصدی که شرایط عمومی استخدام داشته باشند حتما به استخدام دولت درمی‌آیند.

وی افزود: قانونی که ۱۰ سال معطل مانده بود با حمایت و همت دولت به نتیجه رسید و سال آینده شاهد بیکاری هیچ فرزند شهید و جانباز ۷۰ درصدی نخواهیم بود. اقدام دوم حمایت از سایر عزیزان در قالب تسهیلات اشتغال است که پول خوبی را دولت محترم گذاشته است و امیدواریم با این دو اقدام نرخ بیکاری خانواده ایثار و شهادت به نصف کاهش پیدا کند. ابتدای امسال این نرخ ۱۵ درصد بود، الان ۹.۸ درصد شده و امیدواریم تا انتهای سال آینده به زیر ۵ درصد برسد.

منبع: تسنیم

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون