به مناسبت غیب مدافع پرحاشیه و جنجالی پرسپولیس در دربی پایتخت:

کنعانی‌زادگان؛ مرد اتوبوسی که از اتوبوس دربی ۱۰۳ جاماند!

کنعانی‌زادگان؛ مرد اتوبوسی که از اتوبوس دربی ۱۰۳ جاماند!
حاشیه‌های محمد حسین کنعانی بیش از هر چیزی به اتوبوس گره خورده است. یک‌بار با لوکشین دادن غیراخلاقی در اتوبوس و بار دیگر با حمله به یک هوادار بعد از پیاده شدن از اتوبوس. 
کد خبر: ۱۱۱۵۶
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

زی‌سان: در کنار تمامی حاشیه‌های عجیب و غریب دربی ۱۰۳ پایتخت، ماجرای غیبت محمد حسین کنعانی‌زادگان نیز خود به تنهایی بخشی بزرگ از حاشیه است. نه این که کنعانی‌زادگان پائولو مالدینی یا سرجیور راموس باشد که غیبت‌اش فاجعه تلقی شود، بلکه این چهره همیشه جنجالی او است که غیبت‌اش را رسانه‌ای و پرحاشیه کرده است. 

به گزارش «زی‌سان»، محمدحسین کنعانی زادگان در جریان دیدار قبلی سرخپوشان مقابل فولاد خوزستان اخطار گرفت تا دربی ۱۰۳ را از دست بدهد. باشگاه پرسپولیس که از غیبت گیورگی گولسیانی به دلیل مصدومیت رنج می‌کشید تلاش‌های خود را برای بخشش کنعانی و بازی او در دیدار با استقلال آغاز کرد. 

باشگاه پرسپولیس با ارسال دو نامه متوالی به کمیته انضباطی مطابق با ماده ۳۱ کمیته انضباطی خواستار بخشیده شدن کنعانی‌زادگان شد. کمیته انضباطی نیز با بررسی این موضوع تصمیم قطعی خود مبنی بر حفظ کارت زرد‌های کنعانی زادگان در فصل جاری را اعلام کرد و پاسخ قطعی خود را مبنی بر عدم بخشش کنعانی زادگان مشخص کرد.

عدم بخشش چهارمین کارت زرد کنعانی‌زادگان از سو کمیته انضباطی واکنش عجیب مرد حاشیه‌ها را به همراه داشت. بخ گونه‌ای که او با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت: واسه شما هواداران جونم هم میدم. هر اتفاقی بیافته مهم نیست، مهم خوشحال کردن دل شماست!

کنعانی‌زادگان مرد اتوبوسی که از اتوبوس دربی ۱۰۳ جاماند!

به هر حال واقعیت داستان این است که باشگاه پرسپولیس ساعت ۲۰ چهارشنبه (۲۳ اسفند) بدون مرد پر حاشیه فوتبال ایران به مصاف استقلال می‌رود. با وجود این حاشیه جدید، در ادامه مطلب حاضر به مهم‌ترین حاشیه‌های محمد حسین کنعانی‌زادگان پرداخته شده است. 

از اتوبوس تا اتوبوس

حاشیه‌های محمد حسین کنعانی بیش از هر چیزی به اتوبوس گره خورده است. یک‌بار با لوکشین دادن در اتوبوس و بار دیگر با حمله به یک هوادار بعد از پیاده شدن از اتوبوس. 

اواخر سال ۱۴۰۰ افشای یک فایل صوتی از کنعانی‌زادگان در اردوی تیم ملی فوتبال در فضای مجازی بسیار پر سر و صدا شد. مکالمه زشت کنعانی‌زادگان برای گذاشتن لوکیشن یک قرار در اتوبوس تیم ملی، موجب محرومیت او از دو بازی ملی شد. 

پس از لو رفتن فایل صوتی کنعانی‌زادگان، اطرافیان او معتقد بودند که این فایل توسط مدافع استقلال ساخته شده تا جای او را در تیم ملی بگیرد. دو طرف در این رابطه چند مصاحبه هم علیه یکدیگر داشتند. البته این ماجرا در این نقطه پایان پیدا نکرد و با گذشت دو سال همچنان ماجرای اتوبوس با مدافع پرحاشیه پرسپولیس همراه بود. 

در ادامه بعد از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بار دیگر اتوبوس به کانونی برای حاشیه تبدیل شد. ماجرا از این قرار بود که تعدادی هوادار مقابل اتوبوس سرخپوشان تجمع کردند و شعار‌های تحریک‌آمیزی علیه محمد حسین کنعانی‌زادگان سر دادند که به حمله مدافع پرسپولیس به این هواداران انجامید.

از اخراج‌های جنجالی تا کامنت‌های جنجالی

در یکی دیگر از حاشیه‌هایش کنعانی‌زادگان در پست خداحافظی کارلوس کی‌روش با فوتبال ایران کامنت گذاشته بود: «تو به ایران خیانت کردی، نه به من و شجاع». اتفاقی که حواشی تازه‌ای را برای او به وجود آورده بود و نظرات موافق و مخالف زیادی داشت.

همچنین در حاشیه‌ای دیگر، در آخرین دقایق مسابقه فینال تورنمنت کافا، او با بازیکنان حریف درگیر شد و به‌دلیل اعتراض به داور کارت قرمز گرفت. رفتاری که باعث شد امیر قلعه‌نویی برای اردوی بعدی نام کنعانی‌زادگان را در لیست قرار ندهد.

پُز دادن با خودروی ۱۰۰ میلیاردی!

اواسط سال جاری (۱۴۰۲) کنعانی‌زادگان در یک مصاحبه اعلام کرد قیمت خودرویی که به‌عنوان پاداش صعود به جام‌جهانی وارد کشور کرده ۱۰۰ میلیارد تومان است. همین کافی بود تا تمامی ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی را علیه خود کند و در نهایت هم با فشار افکار عمومی، مجوز این حواله باطل شد تا شایعه شود بازیکنان تیم ملی هم دل خوشی از او ندارند.

از درگیری با هم تیمی‌ها تا رقص نابهنگام

در بخشی دیگر از حاشیه‌هایش که سایت فوتبال ۳۶۰ به آن پرداخته، در بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان، کنعانی‌زادگان بر سر یک ضربه آزاد با سروش رفیعی درگیری داشت تا یحیی گل‌محمدی بین دو نیمه هر دو بازیکن را از ترکیب بیرون بکشد. در این فصل پس از زدن گل تساوی به تیم قعرنشین جدول، مقابل هواداران خوزستانی استقلال رقص یزله معروفش را اجرا کرد تا هواداران پرسپولیس را هم شاکی کند که الان چه وقت رقصیدن بود؟

از پرسپولیس‌سوزی تا فحاشی به استقلال

قبل‌تر نیز کنعانی‌زادگان بعد از ثبت قرارداد با استقلال، گفته بود: «پرسپولیسی‌ها حق دارند کری بخوانند، چون بدجوری آنها را سوزاندم». از قضا او دوباره لباس پرسپولیس را به تن کرد و هواداران رقیب این ویدیو را بازنشر کردند. یک ویدیو هم منتشر شد که در آن کنعانی‌زادگان در حین رانندگی، در پاسخ به کری‌خوانی هوادار استقلال فحاشی زشتی را انجام می‌دهد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون