لیورپول ۱-۱ منچسترسیتی: پات دو استاد بزرگ

لیورپول ۱-۱ منچسترسیتی: پات دو استاد بزرگ
جدال هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس بین لیورپول و منچسترسیتی با نتیجه ۱-۱ خاتمه پیدا کرد.
کد خبر: ۱۰۸۲۶
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

زی‌سان: هفته ۲۸ لیگ برتر انگلستان در حساس‌ترین شرایط خودش دنبال شد و منچستر سیتی و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد برابر یکدیگر قرار گرفتند و از آنجایی که این آخرین تقابل و آخرین دوئل یورگن کلوپ و پپ گواردیولا است، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود.

هفته ۲۸ لیگ برتر انگلستان در حساس‌ترین شرایط خودش دنبال شد و منچستر سیتی و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد برابر یکدیگر قرار گرفتند و از آنجایی که این آخرین تقابل و آخرین دوئل یورگن کلوپ و پپ گواردیولا است، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود.

نیمه اول دو تیم نمایش پایاپایی را به اجرا گذاشتند و در شرایطی که منچستر سیتی در لحظات آغازین فشار زیادی روی دروازه لیورپول ایجاد کرده بود، ابتدا داروین نونیز برای سرخپوشان آنفیلد گلزنی کرد، اما گلش آفساید شد و پس از آن سیتیزن‌ها روی یک کار تمرین شده موفق شدند به گل برتری دست پیدا کنند. 

پس از آن در آغاز نیمه دوم، برخورد نونیز با ادرسون از نظر داور پنالتی اعلام شد و مک آلیستر از روی نقطه پنالتی گل تساوی بازی را به ثمر رساند.

با این تساوی شمار امتیازات لیورپول به عدد ۶۴ رسید تا در رده دوم جدول قرار بگیرد و در طرف مقابل سیتیزن‌ها حالا از ۲۸ دیدار این فصل، ۶۳ امتیاز کسب کردند و این در حالی است که آرسنال با پیروزی شب گذشته برابر برنتفورد ۶۴ امتیازی شده تا صدر جدول انگلیس را تصاحب کرده باشد.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون