زمان و محل دقیق نمایشگاه بهاره پارک ارم + معرفی خدمات و محصولات

زمان و محل دقیق نمایشگاه بهاره پارک ارم + معرفی خدمات و محصولات
جشنواره و نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت ماه رمضان واقع در پارک ارم از دیروز ۱۵ اسفند ماه کار خود را آغاز و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۰۹۳
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

جشنواره و نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت ماه رمضان  واقع در پارک ارم از دیروز ۱۵ اسفند ماه کار خود را آغاز و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش «زی‌‌سان»،طبق اعلام ستاد خبری نمایشگاه بهاره، نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان در شش نقطه تهران با حمایت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تهران و مشارکت جامعه صنفی پایتخت برگزار می‌شود.

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان تهران، نمایشگاه‌های بهاره تهران در منطقه پارک ارم، فرهنگسرای اشراق، مصلی امام خمینی (ره)، سالن مجموعه حجاب، بوستان ولایت و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در تهران برگزار می‌شود.

آدرس نمایشگاه‌های بهاره منطقه پارک ارم

 پارک ارم: واقع در اتوبان تهران کرج، انتهای اتوبان شهید باکری، مجتمع تفریحی پارک ارم

محصولات و خدمات نمایشگاه بهاره ارم

نمایشگاه بهاره ارم قبل از ایام عید و سال نو در بیشتر شهر‌های ایران برگزار می‌شود تا مردم راحت‌تر بتوانند پوشاک، کیف و کفش، آجیل، شیرینی‌های مختلف و میوه عمده‌ترین محصولات عرضه شده در غرفه‌های فروش بهاره و بازار شب عید یکجا خرید‌های خود را انجام دهند این نمایشگاه بهاره از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه در نقاطی از تهران از ساعت ۱۰ الی ۲۲ و در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵ تا ۲۲ برگزار می‌شود

tags # تهران
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون