مورد عجیب زنی که به دلیل مصرف زیاد آب مُرد!

مورد عجیب زنی که به دلیل مصرف زیاد آب مُرد!
مادر دو فرزند به دلیل نوشیدن آب زیاد جان خود را از دست داد و شوهرش اکنون یک مرکز بهداشتی را مقصر می‌داند.
کد خبر: ۹۹۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

زی‌سان: یک زن به دلیل مصرف بیش از حد آب جان خود را از دست داد. 

به گزارش زی‌سان به نقل بی بی سی، میشل وایتهد، ۴۵ ساله، اهل انگلستان در ۵ می ۲۰۲۱، پس از مشکلات روانی، به واحد سلامت روان بیمارستان «میلبروک» در «ناتینگهام‌شایر» منتقل شد. او دو روز بعد پس از نوشیدن بیش از حد آب و رفتن به کما درگذشت و به نظر می‌رسد کارکنان خیلی دیر متوجه قضیه شدند شدند» مایکل وایتهد همسر میشل ادعا کرد. «اگر آن‌ها زودتر اقدام می‌کردند، میشل را به آی‌سی‌یو می‌بردند». مایکل وایتهد، شوهر میشل، ادعا کرد که این امر می‌توانست زندگی او را نجات دهد. 

یک زن به دلیل مصرف زیاد آب فوت کرد


مجله پزشکی BMJ Best Practice توضیح داد وایتهد یک بیماری به نام «پُلی‌دیپسی سایکوژنیک» داشت که با مصرف بیش از حد و غیر ارادی آب مشخص می‌شود و اغلب در بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی و/ یا اختلالات رشد عصبی دیده می‌شود. 
شوهرش ادعا کرد که پرسنل این مرکز در آن زمان تشخیص ندادند که وایتهد مبتلا به «پلی‌دیپسی روانی» است و به او اجازه داده شد که بدون نظارت در اتاقش به آب دسترسی داشته باشد. تحقیقات در مورد مرگ او نشان داد که کارکنان ظاهراً به او مسکن دادند تا بخوابد، اما او به کما رفت، و طبق گزارش‌ها پرسنل تا چهار ساعت بعد متوجه نشدند. میشل سپس به بیمارستان کینگ میل منتقل شد و در آنجا به دلیل سطوح پایین سدیم ناشی از نوشیدن بیش از حد آب درگذشت. 

یک زن به دلیل مصرف زیاد آب فوت کرد

بی‌بی‌سی گزارش داد که بنیاد NHS Healthcare Nottinghamshire به هشت فقره از جمله عدم پایبندی به خط‌مشی خود پس از آرام شدن میشل و پرت شدن حواس پرسنل با تلفن‌های همراه خود اعتراف کرده است. تحقیقات به این نتیجه رسید که نقص‌های واحد سلامت روان نقش مهمی در مرگ او داشته است. پزشک قانونی از واحد سلامت روان خواست تا در آینده برای پیشگیری از مرگ و میر‌های بعدی، در تشخیص «پُلی‌دیپسی سایکوژیک» بهتر عمل کنند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون