(ویدئو) افشای تخلف جدید در پرونده کوروش کمپانی!

(ویدئو) افشای تخلف جدید در پرونده کوروش کمپانی!
افشای تخلف جدید در پرونده کوروش کمپانی؛ اتحادیه این شرکت را پلمب کرده اما رفع پلمب توسط نهاد دیگری انجام شده!
کد خبر: ۸۲۶۹
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

کلاهبرداری کوروش کمپانی، این روز‌ها به نقل اصلی محافل عمومی و رسانه‌ای کشور تبدیل شده است. کوروش کمپانی برجسته‌ترین فروشنده آیفون ۲۰ میلیون تومانی بود که با صرف هزینه‌های گزاف تبلیغاتی، وعده تحویل آیفون ۱۳ را به مردم می‌داد. 

به گزارش «زی‌سان»، ظاهرا کوروش کمپانی با روش «شرکت‌های پانزی»، با سرمایه‌ای گسترده ایجاد شد و با دریافت پول از مردم به وعده‌های خود ترتیب اثر داد، اما این روش را تا آن‌جایی ادامه دادند که با کمبود ورود سرمایه از سوی مردم مواجه شدند. 

از همان ابتدا می‌شد حدس زد که ماجرا فروش تضمینی آیفون ۱۳ با ۲۰ میلیون تومان یعنی قیمتی نزدیک به نصف بازار و حتی قیمت فروش شرکت اپل (حدود ۷۰۰ دلار) یک فعالیت فریب‌کارانه است. اوایل ماه جاری (بهمن) بود که اخباری مبنی بر پلمپ کمپانی کوروش در رسانه‌ها منتشر شد که البته مدیران این مجموعه هر گونه کلاهبرداری و وجود شاکی خصوصی را رد کردند. در ادامه چند روز قبل وبسایت کوروش کمپانی به‌طور کامل از دسترس خارج و نهایتا اخیرا دفتر این مجموعه به‌صورت شبانه تخلیه شد. در نهایت عکسی از امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی منتشر شد که او را روی یک قایق تفریحی بر روی دریا نشان می‌داد تا موضوع متواری شدن او بیش از بیش نمایان و برجسته شود. 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون