خطر از بیخ گوش پرسپولیس گذشت/ حکم عجیب کمیته انضباطی برای مدافع جنجالی

خطر از بیخ گوش پرسپولیس گذشت/ حکم عجیب کمیته انضباطی برای مدافع جنجالی
انتظار می‌رفت به خاطر اقدام زشت کنعانی زادگان او محروم شود اما این اتفاق نیافتاد و عملا کمیته انضباطی به جریمه مالی مدافع پرسپولیس اکتفا کرد که خبر خوبی برای پرسپولیس در روزهای سخت این تیم است.
کد خبر: ۸۰۱۶
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

زی‌سان-  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به رفتار جنجالی محمدحسین کنعانی‌زادگان در حواشی پس از دیدار با آلومینیوم اراک واکنش نشان داد و این بازیکن را جریمه نقدی کرد. به این ترتیب خطر محرومیت این بازیکن از بیخ گوش پرسپولیس گذشت.

به گزارش زی‌سان، تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در شرایطی هفته گذشته به مصاف هم رفتند که در کنار برد غیرمنتظره اراکی‌ها، این مسابقه حواشی و اتفاقات جنجالی را هم پیرامون خود داشت. مهم‌ترین اتفاق رخ داده بعد از پایان بازی و در هنگام خروج اتوبوس تیم پرسپولیس از ورزشگاه امام خمینی اراک بود؛ جایی‌که جمعی از هواداران آلومینیوم در مسیر بدرقه اتوبوس این تیم کری‌خوانی می‌کردند و البته علیه برخی بازیکنان از جمله محمدحسین کنعانی‌زادگان شعار می‌دادند.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس بعد از ورود به اتوبوس، در تصمیمی جنجالی از اتوبوس خارج شد و به سوی جمعی از هواداران حمله‌ور شد و سپس دوباره وارد اتوبوس شد که این حرکت جنجالی او، از دید دوربین‌ها دور نماند و به سرعت ویدئو حرکت غیراخلاقی محمدحسین کنعانی‌زادگان وایرال شد. بعد از این اتفاق، کمیته انضباطی به مدافع پرسپولیس 48 ساعت مهلت داد تا دفاعیات خود را ارسال کند و سرانجام، امروز (چهارشنبه) و در آستانه برگزاری دوئل پرسپولیس و تراکتور، حکم نهایی پرونده از سوی کمیته انضباطی صادر شد.

انتظار می‌رفت به خاطر اقدام زشت کنعانی زادگان او محروم شود اما این اتفاق نیافتاد و عملا کمیته انضباطی به جریمه مالی مدافع پرسپولیس اکتفا کرد که خبر خوبی برای پرسپولیس در روزهای سخت این تیم است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دقایقی قبل در واکنش به حرکت جنجالی مدافع ملی‌پوش پرسپولیس، حکم خود را صادر کرد که براساس خبر سایت رسمی فدراسیون، در این حکم آمده است: «دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی حسین کنعانی زادگان، بازیکن پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است».

هواداران آلومینیوم هم که در جریان بازی در چند نوبت ترقه‌پرانی داشتند هم با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، جریمه و محروم شدند؛ به‌طوری‌که در حکم صادره از سوی این کمیته آمده است: «باشگاه آلومینیوم اراک نیز به دلیل پرتاب تارنجک و عدم کنترل جمعیت و تماشاگرانش به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در مسابقات رسمی که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود، محکوم شد و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است».

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون