بهترین رستوران های خاورمیانه را کدام شهر دارد؟

بهترین رستوران های خاورمیانه را کدام شهر دارد؟
بهترین رستوران خاورمیانه در کدام شهر و کدام کشور قرار دارد؟
کد خبر: ۷۶۵۴
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

زی‌سان: بخش “The World's 50” شرکت رسانه‌ای بریتانیایی ویلیام رید که رتبه‌بندی رستوران‌های دنیارا انجام می‌دهد، از فهرست بهترین رستوران‌های خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) در سال ۲۰۲۴ رونمایی کرد.

یک شهر خاورمیانه در این لیست جزو ۵۰ تای برتر و غالب است. این شهر جایی نیست جز دبی.

به گزارش زی‌سان و به نقل از سی. ان. ان، دبی دارای ۱۸ رستوران در لیست ۵۰ رستوران برتر است، در حالی که عمان، قاهره و تل آویو هر کدام با ۵ رستوران در جایگاه دوم قرار دارند و مراکش و بیروت به طور مشترک با سه رستوران در رتبه سوم قرار دارند.

این فهرست که توسط بیش از ۲۵۰ کارشناس صنعت غذا و نوشیدنی در سراسر منطقه به رای گذاشته می‌شود، رستوران‌هایی در ۱۴ شهر در سراسر منطقه خاورمیانه را در نظر گرفته است.

دبی با چشم انداز پر رونق آشپزی با بیش از ۱۳۰۰۰ غذاخوری، از زمان آغاز به کار لیست ۵۰ رستوران برتر جهان، بیشترین رستوران‌های برتر خاورمیانه را در این لیست به خودش اختصاص داده است.

بهترین رستوران دبی کدام است؟

رستوران “Orfali Bros Bistro” برای دومین سال متوالی عنوان برتر را از آن خود کرد. منوی این رستوران در سال ۲۰۲۱ توسط سه برادر - محمد، وسیم و عمر افتتاح شد و آوازه‌ای بین‌المللی دارد.

بهترین رستوران های خاورمیانه را کدام شهر دارد؟

محمد اورفالی به سی‌ان‌ان گفت: «ما بسیار خوشحالیم، بسیار مفتخریم که این جایزه را به دست آوردیم.»

خلاقیت، نوآوری و ارائه غذا با سبک خدمات صمیمی، ویژگی‌های تحسین‌شده این رستوران هستند.

رستوران اوسیانو (Ossiano) در دبی نیز که به خاطر محیط چشمگیر و منوی متفکرانه‌اش شناخته می‌شود، در فهرست سال ۲۰۲۴ در رتبه سوم قرار گرفت.

بهترین رستوران های خاورمیانه را کدام شهر دارد؟

به گزارش زی‌سان، این فهرست در ۱۳ فوریه به صورت آنلاین اعلام شد. با ادامه تنش‌ها در خاورمیانه، برگزارکنندگان تصمیم گرفتند امسال از برگزاری مراسم جوایز زنده در این منطقه صرف نظر کنند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون