جزئیات قطع آب ساری؛ چرا دوباره آب ساری قطع می‎‌شود؟

جزئیات قطع آب ساری؛ چرا دوباره آب ساری قطع می‎‌شود؟
مردم ساری امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه با قطعی گسترده آب و افت فشار مواجه هستند.
کد خبر: ۷۰۳۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

زی‌سان: قطع آب ساری به گفته مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران به دلیل افزایش کیفیت و کمیت آب شرب است. جزییات این اتفاق چیست؟

بهزاد برارزاده (مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران) در گفتگو با خبرنگاران گفته است: به منظور افزایش کیفیت و کمیت آب شرب و با اجرای عملیات اتصال خطوط ورودی تصفیه خانه آب سلیم بهرام به مخزن کرمانی و تعویض دو دستگاه شیرفلکه، مردم شهر ساری از فردا صبح (چهارشنبه ۲۵ بهمن) به مدت ۸ ساعت با قطع آب و بعد از اتمام عملیات به مدت ۷۲ ساعت با افت فشار و قطع احتمالی آب مواجه خواهند شد.

به گفته مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران قرار است دو دستگاه شیرفلکه ۶۰۰ میلی‌متری با هدف کنترل و افزایش ظرفیت انتقال و ذخیره آب شرب این شهرستان تعویض می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: هدف از این کار افزایش کیفیت و کمیت آب شرب است.

برارزاده خاطرنشان کرد: علاوه بر اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های جمعی و مجازی، ۶ دستگاه تانکر سیار در سطح شهر مستقر شدند که مشترکین می‌توانند برای درخواست تانکر با شماره‌های ۱۲۲ و ۳۳۳۶۷۴۰۲ تماس برقرار نمایند.

مدیرعامل آبفای مازندران ادامه داد: ۱۱ حلقه چاه نیز برای جلوگیری از قطع کامل آب وارد مدار شد.

طبق گفته مسئولین استان، نیرو‌های دفتر بحران و واکنش سریع و همچنین نیرو‌های فنی شهرستان و ستاد قرار است به طور مداوم ایستگاه‌های پمپاژ موجود در شهر را رصد و شیرآلات حساس جهت مدیریت در پهنه زون بندی و پهنه بندی شبکه را شناسایی کنند.

آقای برادرزاده همچنین از مشترکین شهر ساری بابت این امر عذرخواهی کرد و گفت: از مردم انتظار داریم با مدیریت مصرف و پرهیز از مصارف غیر ضروری، همکاران ما را در تامین و برقراری مجدد جریان آب کمک کنند.

در سال‌های گذشته نیز آب ساری به دلیل مسائل تعمیراتی و تغییرات زیرساختی قطع شده بود. برای مثال در سال گذشته نیز به دلیل اتصال مخزن اصلی شهر ساری، آب آشامیدنی بعضی از نقاط ساری قطع شده بود.
به نظر می‌رسد مشکلات زیرساختی آب رسانی ساری دلیل این قطعی‌ها و افت فشارهاست.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون