(ویدئو) سکانسی از بازی مارال بنی‌آدم در فیلم پروین

(ویدئو) سکانسی از بازی مارال بنی‌آدم در فیلم پروین
روز گذشته در اختتامیه جشنواره فیلم فجر مارال بنی آدم به خاطر ایفای نقش پروین اعتصامی جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت.
کد خبر: ۶۷۷۹
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

زی‌سان: مارال بنی آدم دوره های بازیگری را در کانادا زیر نظر مهتاب نصیرپور سپری کرده و در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده است.

اولین بازی سینمایی او در نقشی کوتاه در فیلم فروشنده ساختهٔ اصغر فرهادی بود. او با فراخوان اصغر فرهادی در تلگرام، مبنی بر انتخاب بازیگر برای فیلم فروشنده، ویدیویی ۲ دقیقه‌ای می‌فرستد و به عنوان بازیگر انتخاب می‌شود.

از جمله نقش های شناخته شده دیگر او می توان به بازی در فیلم های خشکسالی و دروغ ساخته  پدرام علیزاده در کنار همسرش علی سرابی بازیگر شناخته شده تئاتر اشاره کرد. بنی آدم سال پیش نیز برای بازی در نقش اصلی در آغوش درخت ساخته بابک خواجه‌پاشا نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

او اولین بار در شبکه نمایش خانگی و با سریال هم گناه مصطفی کیایی شناخته شد، بازی در نقش سارا در سریال هم گناه باعث دیده شدن بیشتر او شد. این سریال توانسته بود بیشترین مخاطب را در نمایش خانگی به خود جذب کند. او همچنین در نمایش‌نامه‌هایی چون آنسوی آینه، برنارد مرده‌است و خدای کشتار به کارگردانی علی سرابی به ایفای نقش پرداخته‌است که خدای کشتار مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

بنی آدم در اختتامیه جشنواره فیلم فجر به خاطر ایفای نقش پروین اعتصامی جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت. او پس از رونمایی از نقشش در فیلم «پروین» گقت: برای بازی در این نقش بر سر مزار خانم پروین اعتصامی رفتم و از ایشان اجازه گرفتم.

سکانسی از بازی او در فیلم پروین که برای بازی اش، سیمرغ بهترین بازیگر زن نقش اول جشنواره فجر را از آن خود کرد، در زیر مشاهده می کنید:

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون