تصادف تیم بسکتبال نوجوانان قزوین / سه ملی پوش در کما هستند

تصادف تیم بسکتبال نوجوانان قزوین / سه ملی پوش در کما هستند
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اعضای تیم با چهار خودرو سواری در حال بازگشت بودند که یکی از خودرو‌ها به علت دچار نقص فنی مجبور به توقف در حاشیه جاده شد.
کد خبر: ۶۶۹۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

تصادف تیم بسکتبال نوجوانان قزوین / سه ملی پوش در کما هستند ایرنا: دیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: اعضای تیم بسکتبال رستمی، نماینده این استان که عازم یک تورنمت شده بود، هنگام بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.
 
عباس علایی مقدم اظهار کرد: تیم بسکتبال نوجوانان استان که برای حضور در یک تورنمت به قم سفر کرده بود، ساعتی پیش و هنگام مراجعه یکی از خودرو‌های حامل ورزشکاران در برخورد با یک سواری ۲۰۶، دچار سانحه رانندگی شد.
 
وی ادامه داد: اعضای تیم با چهار خودرو سواری در حال بازگشت بودند که یکی از خودرو‌ها به علت دچار نقص فنی مجبور به توقف در حاشیه جاده شد.
 
وی خاطرنشان کرد: با توقف خودرو حامل ورزشکاران، یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که دچار آتش سوزی شده بود با خودرو حامل بسکتبالیست‌های قزوین برخورد و باعث آسیب رساندن به چهار سرنشین این خودرو شد.
 
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، با انتقال مجروحان به مراکز درمانی، متاسفانه حال سه ورزشکار ما وخیم گزارش شده و در کما هستند.

منبع: مهر

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون