جدیدترین قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۲ بهمن؛ تفاوت عجیب قیمت پژو پارس در کارخانه و بازار

جدیدترین قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۲ بهمن؛ تفاوت عجیب قیمت پژو پارس در کارخانه و بازار
قیمت کارخانه خودرو‌های پژوپارس نیز از ۲۷۵ میلیون ۳۳۳ میلیون تومان متغیر است. قیمت این پژو پارس XU ۷ P سال سفارشی در نمایندگی ۳۰۹ میلیون تومان است. قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ در نمایندگی هم ۳۳۳ میلیون تومان است.
کد خبر: ۶۶۵۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

زی‌سان: پژو پارس، یکی از خودرو‌های تولیدی شرکت ایران خودرو است که در بازار خودروی ایران به عنوان یکی از خودرو‌های محبوب و پرفروش شناخته می‌شود. این خودرو با طراحی ساده و کلاسیک، مناسب برای استفاده روزانه و شهری می‌باشد. پژو پارس با موتور‌هایی با قدرت ۷۵ تا ۱۰۰ اسب بخار و با مصرف سوخت مناسب، به عنوان یکی از خودرو‌های اقتصادی در بازار خودروی ایران شناخته می‌شود.

آخرین قیمت انواع خودرو پژوپارس برای امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ به شرح زیر است.

قیمت پژوپارس صفر در امروز

بر این اساس قیمت پژوپارس LX صفر، در بازار به ۷۳۰ میلیون تومان رسیده است و امروز با افزایش ۵ میلیونی به ۷۳۵ میلیون تومان رسید.

همچنین پژو پارس XU ۷ P سال، به ۶۰۰ میلیون تومان رسید و امروز با افزایش ۵ میلیونی به ۶۰۵ میلیون تومان رسیده است. همچنین پژو پارس ELX-TU ۵ در بازار به ۷۳۵ میلیون تومان رسیده است و امروز با افزایش ۵ میلیونی به ۷۴۰ میلیون تومان رسید.

همچنین پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ در بازار به ۶۹۵ میلیون تومان رسید و امروز با افزایش ۵ میلیونی به ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است.

تفاوت عجیب قیمت پژو پارس در کارخانه و بازار!

قیمت کارخانه خودرو‌های پژوپارس نیز از ۲۷۵ میلیون ۳۳۳ میلیون تومان متغیر است.  قیمت این پژو پارس XU ۷ P سال سفارشی در نمایندگی ۳۰۹ میلیون تومان است.  قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ در نمایندگی هم ۳۳۳ میلیون تومان است. 

همچنین قیمت پژو پارس XU ۷ P سال در نمایندگی ۲۹۴ میلیون تومان است.

قیمت انواع خودرو پژو پارس:

جدیدترین قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۲ بهمن؛ تفاوت عجیب قیمت پژو پارس در کارخانه و بازار

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون