(ویدئو) آقای «جدی میفرمایید!؟» هم سلبریتی شد؛ شوخی احمد مجدزاده با خودش!

(ویدئو) آقای «جدی میفرمایید!؟» هم سلبریتی شد؛ شوخی احمد مجدزاده با خودش!
طی روز‌های گذشته انتشار ویدئوی اظهارات "احمد مجدزاده"، کشتی‌گیر سابق ایرانی، در یک مناظره خبری پیرامون لوله کشی مشروبات الکلی به استادیوم‌ها در اروپا، واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی و خبری در پی داشت و برخی چهره‌های فضای مجازی و سلبریتی‌ها این اظهارات مجدزاده، را مسخره کردند.
کد خبر: ۶۳۳۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

زی‌سان: چند روزی است که ویدئویی از یک برنامه در شبکه خبر با حضور صادق درودگر و احمد مجدزاده به شدت در شبکه اجتماعی دست به دست می‌شود؛ احمد مجدزاده در بخشی از این برنامه می‌گوید: «در آلمان کارخانه مشروب‌سازی لوله کشیده تا ورزشگاه؛ تا تماشاچی‌ها مشروب بخورند!»  این اظهارات با واکنش‌های متعددی در شبکه‌های اجتماعی روبه رو شد؛ برخی در مورد محتوای این سخنان اظهارنظر کردند و برخی دیگر با این اظهارات اقدام به تولید محتوای طنز کردند.

احمد مجدزاده متولد ۱۳۴۰ کشتی گیر وزن‌های ۵۷ و ۶۲ کیلوگرم در دهه ۶۰ و ۷۰ تهران بود. سال ۱۳۸۳ و در زمان مدیریت حجت‌اله خطیب مشاور فرهنگی باشگاه پرسپولیس شد.

سال ۱۳۸۴ توسط محمدرضا طالقانی به عنوان مشاور فرهنگی فدراسیون کشتی برگزیده شد و در حال حاضر هم به عنوان مسئول امور فرهنگی فدراسیون کشتی فعالیت می‌کند. احمد مجدزاده در بین اهالی کشتی دهه ۶۰ به «احمد خطر» معروف است.

تکه کلام «جدی میفرمایید» احمد مجدزاده به تازگی در شبکه‌های مجازی وایرال شده است.

 

 

سایر اخبار
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون