(عکس) شیائومی رد می‌ A3، سورپرایز شیائومی با یک گوشی ارزان

(عکس) شیائومی رد می‌ A3، سورپرایز شیائومی با یک گوشی ارزان
عکس‌های تازه‌ای از جدیدترین گوشی ارزان‌ شیائومی منتشر شده‌اند که برخی از مشخصات آن را فاش می‌کنند. رد می‌ A3 را بشناسید
کد خبر: ۶۳۰۴
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

زی‌سان: اوایل دی ماه اعلام شد که شرکت شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی اقتصادی جدید است.

به گزارش زی‌سان، گوشی اقتصادی جدید شیائومی با نام ردمی A3 اخیراً در پلتفرم صدور گواهی‌نامه BIS رؤیت شده که توسط یکی از کاربران در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر شده و خبر از عرضه‌ی آن در هند در آینده‌ی نزدیک می‌داد. البته نکته جالب توجه اینکه در این فهرست نام پوکو نیز به چشم میخورد که به تغییر نام احتمالی ردمی A3 اشاره دارد. در اطلاعات منتشرشده چیزی درباره‌ی مشخصات و قیمت گوشی ردمی A3 دیده نمی‌شد، اما انتظار می‌رود A3 به‌عنوان یک گوشی اقتصادی، قابلیت‌های پایه‌ای مناسبی را برای استفاده‌ی روزمره ارائه دهد.
 
در فهرست BIS، گوشی شیائومی مدل جدید دیده می‌شود که باشماره مدل‌های قبلی تفاوت دارد که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی مدل دیگری از ردمی A3 باشد که به‌طور خاص برای بازار هند در نظر گرفته شده است.

دیروز سه‌شنبه عکس‌های تازه‌ای از موبایل ارزان قیمت متعلق به شرکت شیائومی منتشر شد و کاربران متخصص حوزه موبایل برخی از جزئیات این گوشی را فاش کردند. 

مشخصات گوشی شیائومی رد می‌ A3

در حالت کلی گوشی‌های رده A شیائمی ارزان‌ترین مدل‌های این شرکت محسوب می‌شوند و گوشی جدیدی که شیائومی منتشر شده دارای اسکرینی با ابعاد ۶.۷۱ اینچ و نرخ رفرش ۹۰ هرتز است. گوشی‌های ردمی A۱ و A۲ دارای اسکرین‌های ۶.۵۲ اینچی و نرخ رفرش ۶۰ هرتز بودند و البته ردمی A۳ در برخی از ویژگی‌ها نسبت به قبلی‌ها ارتقا یافته و قصد دارد که وارد بهترین گوشی‌های اقتصادی جهان شود. 

قیمت ردمی A3

طبق نوشته زومیت به نقل وبسایت gsmarena، قیمت گوشی شیائومی ردمی A3 از ۱۰٬۰۰۰ روپیه (حدود ۱۳۱ دلار) شروع می‌شود؛ درحالی‌که قیمت گوشی ردمی A2 در زمان عرضه ۶٬۳۰۰ روپیه (حدود ۸۵ دلار) پایه بود. مدل A2 فقط دارای دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بود، درحالی‌که ردمی A2 پلاس چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داشت.

با نگاه به سمت دیگر جعبه، مشاهده می‌شود که ردمی A3 مدلی با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و چهار گیگابایت رم خواهد داشت که احتمالاً بالاترین کانفیگ این سری است. طراحی دوربین در گوشی‌های ردمی A1 و A2 کاملاً یکسان بود، اما شیائومی در مدل A3 از برآمدگی دایره‌ای‌شکل شبیه گوشی شیائومی ۱۳ اولترا برای ماژول دوربین استفاده کرده است. دوربین‌های ردمی A3 فقط به لحاظ ظاهری تا حدی شبیه دوربین‌های شیائومی ۱۳ اولترا هستند و وضوح ۵۰ مگاپیکسلی آن را نخواهند داشت؛ زیرا افزایش اندازه‌ی پنل، مقدار رم و فضای ذخیره‌سازی به‌اندازه‌ی کافی بر قیمت گوشی تأثیرگذار خواهد بود. مدل‌های قبلی دارای دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی با حسگر تشخیص عمق بودند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون