افشاگری جنجالی علیه ستاره منچستر یونایتد

مارکوس رشفورد و رسوایی در بلفاست؛ ماجرای زن مرموز و کیف پر از پول!

مارکوس رشفورد و رسوایی در بلفاست؛ ماجرای زن مرموز و کیف پر از پول!
اسناد جدید منتشر شده نشان می‌دهد که نه تنها مارکوس رشفورد ستاره منچستر یونایتد در بلفاست مشغول خوشگذرانی بوده بلکه ساعت سه صبح و بعد از دوازده ساعت حضور در یک کلوپ شبانه شریک زندگی‌اش را با خشونت تمام از هتل به بیرون پرت کرده است.
کد خبر: ۵۵۹۲
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

زی‌سان: چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مارکوس رشفورد در یک پارتی شبانه در شهر بلفاست حضور ‏داشته و به همین خاطر دیر در تمرین این تیم حضور یافته است. گفته می‌شود تن‌هاخ ‏این حرکت ستاره تیمش را بی‌مسئولیتی دانسته و او را از فهرست یونایتد خط زده است. ‏

به گزارش زی‌سان، منچستریونایتد بعد از این حاشیه جدید در تیم بیانیه‌ای منتشر کرد و ضمن تکذیب ‏ادعاها گفت رشفورد بیمار بوده و به همین علت در منچستر مانده و برای بازی با ‏نیوپورت با تیم سفر نکرده است.  

مارکوس راشفورد ساعت 3 صبح با نامزد فرانسوی خودش در کلوپ شبانه در بلفاست ایرلند شمالی درگیر شده و او را از اتاقی که در آن اقامت داشتند به بیرون پرت کرده است. ستاره منچستریونایتد پس از 12 ساعت نوشیدن الکل، به اتاقش در هتل پنج ستاره فیتزویلیام مراجعه می‌کند و در صحنه‌ای پر سر و صدا و جنجالی، لباس‌های زن را پس از اینکه او را به خیانت متهم کرد، به راهرو انداخت.

مهمانان هتل پنج ستاره فیتز ویلیام در ایرلند شمالی از این وضعیت شوکه شده و گفتند زمانی که رشفورد به شریک زن زندگی‌اش دستور داد از اتاق بیرون برود، زن عصبانی شد و سر و صدای‌اش آنها از خواب بیدار کرد. شریک زندگی مرموز رشفورد او را متهم کرد که اوایل غروب یک زن دیگر را در یک کلوپ شبانه دیگر بوسیده است.

در همین راستا شاهدان به «دیلی میل»  گفتند که زن فرانسوی وسایل خود را از کف راهرو برداشت و به سمت پذیرش رفت و درخواست اتاق جداگانه کرد.

یک منبع هتل به «دیلی میل» گفت: «عجیب» است چرا که رشفورد برای همه چیز در هتل با پول نقدی که در ساک ورزشی‌اش بوده پرداخت‌ها را انجام می‌داده است. مارکوس و دوستانش از جمله شریک زن فرانسوی‌اش بعد از ساعت 2 صبح به هتل برگشتند و به سوئیت رشفورد رفتند.

طبق گفته منبع هتل رشفورد همراه زنی بود که به نظر می‌رسید شریک زندگی‌اش است و قرار است با او زندگی کند.  اما به یکباره سر و صدای زیادی بلند شد که ظاهراً زن همراه رشفورد شروع به متهم کردن او به بوسیدن یک زن دیگر در کلوپ شبانه «تامپسون گاراژ» کرد. وی بر سر او فریاد می زد و او را متهم می کرد که به او احترام نمی گذارد. نیروهای امنیتی محافظ رشفورد وارد ماجرا شدند و او را از سوئیت بیرون کردند و اجازه ندادند دوباره وارد شود.

مهمانان از سر و صدا بیدار شدند. سپس خود راشفورد تمام وسایل او را به داخل راهرو پرتاب کرد و در را به روی او بست.

وی در نهایت مجبور شد با گریه به پذیرش مراجعه کند و درخواست اتاقی جداگانه بکند. رشفورد به وضوح از حضور خود در بلفاست لذت می برد، اما نکته عجیب این بود که او برای همه چیز از مقدار زیاد پول نقدی که در ساک ورزشی‌اش نگهداری می کرد، پرداخت می کرد.

رشفورد، 26 ساله، چهارشنبه شب سوئیتی به قیمت شبی 1500 پوند در هتل فیتز ویلیام بلفاست رزرو کرد و پنجشنبه شب نیز آنجا ماند. ساعت 5:30 صبح روز جمعه رشفورد با یک جت شخصی به منچستر بازگشت و در ساعت 8 صبح با باشگاه خود تماس گرفت و گفت خیلی بیمار است.

درگیری با شریک زندگی فرانسوی‌اش تأیید می‌کند که رابطه رشفورد با معشوقه دوران کودکی لوسی لوی، پس از گمانه‌زنی‌هایی که در ماه نوامبر مبنی بر اینکه این دو دوباره به هم می‌رسند، قطعا به پایان رسیده است.

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون