مشخصات و قیمت اطلس G خودرو جدید سایپا + عکس

مشخصات و قیمت اطلس G خودرو جدید سایپا + عکس
دیروز اطلاعیه پیش فروش اطلس G منتشر شد. براساس آخرین تصمیم شورای رقابت درباره قیمت خودرو قیمت کارخانه این محصول با اضافه شدن هزینه‌های جانبی ۴۰۶ میلیون تومان است.
کد خبر: ۵۵۶۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

زی‌سان: شرکت خودرو سازی سایپا امروز در اطلاعیه‌ای جزییات فروش فوری خود به مناسب دهه فجر را اعلام کرد. براساس این اطلاعیه دو مدل خودرو کوئیک و خودرو جدید اطلس G در این دوره فروش سایپا عرضه می‌شوند.

به گزارش زی‌سان، خودرو اطلس G برای بسیاری ناشناخته است و اطلاعات زیادی از آن ندارند.

در آذرماه ۱۴۰۱، سایپا برای اولین‌بار تصاویر رسمی خودروی اطلس را منتشر کرد و در سال جدید هم مشخصات، تیپ‌بندی و قیمت رسمی این خودرو را اعلام کرد.

خودروی اطلس برای اولین‌بار در بیست‌وسومین نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش گذاشته شد. این خودرو، فیس‌لیفتی از کوییک است. اما در طراحی به آریا و شاهین نزدیک شده است.

مشخصات و قیمت اطلس G خودرو تازه عرضه شده سایپا

مشخصات سایپا اطلس

سایپا اطلس در چهار تیپ S، L، G و E در بازار عرضه می‌شود. تیپ‌های L و E دارای گیربکس CVT شش‌سرعته هستند. تیپ L به‌عنوان نمونه پایه و تیپ E به‌عنوان نمونه فول‌آپشن و اتوماتیک اطلس عرضه می‌شوند. تیپ‌های S و G مجهز به ۵ دنده دستی هستند. تیپ S به‌عنوان نمونه پایه و تیپ G به‌عنوان نمونه فول‌آپشن دنده دستی اطلس ارائه می‌شود.

در همه تیپ‌ها پیشرانه ۱.۵ لیتر چهار سیلندر هشت سوپاپ را داریم که M۱۵-GSI نام دارد. تفاوت این پیشرانه نسبت به موتور M۱۵ معمولی، اضافه شدن هدرز و زمان بندی متغیر سوپاپ‌ها است که باعث می‌شود گشتاور بیشتری در دور‌های پایین‌تر در دسترس باشد. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را دارد و همانطور که گفته شد قدرت از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT و یا ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی نزدیک به ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و استاندارد آلایندگی یورو ۵ و باک ۴۱ لیتری را در این خودرو داریم.

مشخصات و قیمت اطلس G خودرو تازه عرضه شده سایپا

مشخصات اطلس G

سایپا اطلس G نمونه فول آپشن از اطلس دنده‌ای است. این یعنی مشخصات فنی و سیستم انتقال قدرت با نسخه S یکسان است، اما نسبت به نسخه S امکانات بیشتری دارد. امکانات شاخصی که این تیپ را از نسخه S متمایز می‌کند عبارت است از صفحه نمایش ۷ اینچ مالتی مدیا، دوربین عقب، کنترل صدا از روی فرمان، روکش چرم مصنوعی صندلی ها، آینه‌های تاشو برقی، آنتن سقفی کوسه ای، تریم داخلی دو رنگ، سانروف برقی و سقف رنگی.

مشخصات و قیمت اطلس G خودرو تازه عرضه شده سایپا

قیمت اطلس G

آذر ماه امسال شورای رقابت قیمت نهایی و کارخانه این محصول را با اضافه شدن هزینه‌های جانبی ۴۰۶ میلیون تومان اعلام کرد. پیشتر سایپا قیمت پایه آن را ۳۴۴ میلیون تومان اعلام کرده بود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون