باقری کنسرت محسن یگانه را بهم ریخت

افشاگری کریم باقری و اوج‌گیری محبوبیت او

افشاگری کریم باقری و اوج‌گیری محبوبیت او
امروز رسول خادم رییس پیشین فدراسیون کشتی با بازنشر پستی کاریکاتوری در صفحه شخصی خود، از کریم باقری بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس حمایت کرد.
کد خبر: ۴۶۲۸
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

زی‌سان: کریم باقری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس این روز‌ها به چهره  خبرساز در رسانه‌ها و محافل ورزشی تبدیل شده است. او با وجود اینکه فعلا در فوتبال ایران کنار گذاشته شده سا‌یه‌اش بر سر فوتبال و ورزش پابرجاست و محبوبیتش روز به رو بیشتر می‌شود.

به گزارش زی‌سان، در ابتدای فصل باشگاه پرسپولیس به یک‌باره از تمدید قرارداد کریم باقری صرف نظر کرد که این کمی عجیب بود! خیلی‌ها یکی از دلایل ناکامی تیم پرسپولیس در فصل جاری را به عدم حضور کریم باقری در کادر فنی ربط می‌دهند. باشگاه پرسپولیس در این باره هیچ توضیحی نداد و کریم باقری هم نشان داد، اصلا تمایلی ندارد در این باره صحبت کند.

اما بعد از ماه‌ها کریم باقری در مصاحبه با پژمان جمشیدی راز جدایی‌اش را از کادر فنی تیم پرسپولیس توضیح داد. او گفته که دوستان امنیتی به باشگاه گفته‌اند که من امسال در کنار تیم نباشم! منظور کریم باقری این بود که نبودن او در کادر فنی باشگاه پرسپولیس یک دستور بود که از مدیران بالادستی به باشگاه ابلاغ شد.

مقامات پرسپولیس به ویژه رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس فعلا به ادعای کریم باقری واکنشی نشان نداده‌اند و به نظر می‌رسد واکنشی نشان نخواهند داد. چون تایید و عدم تایید این خبر می‌تواند تبعاتی برای آنها به همراه داشته باشد.

کریم باقری همچون رسول خادم، علی دایی، وریا غفوری مواضعی انتقادی نسبت به وضعیت کشور داشت و بسیاری معتقدند حذف او از پرسپولیس ناشی از همین مواضع بود.

با این حال این اتفاقات بر محبوبیت کریم باقری افزود و در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها و حتی عرصه عمومی مدام از او تجلیل می‌شود. باقری دو شب پیش در کنسرت محسن یگانه حضور پیدا کرد و مورد تشویق بی‌امان حاضران در کنسرت قرار گرفت. یگانه او را فوتبالیست دوست داشتنی، مردمی و با شرف توصیف کرد.

باقری کنسرت محسن یگانه را بهم ریخت


حتی منصور رشیدی پیشکسوت باشگاه استقلال هم از او تجلیل کرد و گفت: «کریم باقری هم یک بازیکن و مربی باشخصیت و با اخلاق بوده که مورد احترام تمام پیشکسوتان است. آرزوی هر مربی است که کریم در تیمش باشد، چون او می‌تواند خیلی کار‌ها برای تیمش انجام دهد و بار‌ها دیدیم با بازیکن خودی وقتی بی‌اخلاقی می‌کند برخورد کرده است.  راجع به کریم نمی‌دانم چی باید بگویم که شایسته‌اش باشد. واقعا چه در زمین مسابقه و چه بیرون از زمین می‌تواند یک الگوی خوبی برای جوانان است.»

امروز هم رسول خادم رییس پیشین فدراسیون کشتی با بازنشر پستی کاریکاتوری در صفحه شخصی خود، از کریم باقری بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس حمایت کرد.

افشاگری کریم باقری و اوج‌گیری محبوبیت او
حالا خبر‌هایی هم مطرح است که برخی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به خاطر شرایط آشفته تیم از مدیرعامل باشگاه درخواست کرده‌اند که کریم باقری را به پرسپولیس بازگرداند، اما هیج خبر رسمی در این رابطه منتشر نشده است و به نظر می‌رسد این اتفاق هم رخ نخواهد داد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون