ماجرای جنگ وانتی در فصل نهم اسب بخار

ماجرای جنگ وانتی در فصل نهم اسب بخار
تاک شوی اسب بخار یکی از برنامه‌های محبوبی است که این روز‌ها از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود و قسمت هشتم فصل نهم به بررسی پیکاپ‌های چینی موجود در بازار پرداخته است.
کد خبر: ۴۵۹۸
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

زی‌سان: همیشه جای خالی یک برنامه تخصصی با محوریت خودرو خالی بود و باید گفت برنامه تاک شوی «اسب بخار» توانسته تا حدی این جای خالی را پر کند. 

به گزارش زی‌سان، برنامه اسب بخار به بررسی انواع خودرو و انجام تست‌های مختلف روی اتومبیل می‌پردازد و مزایا و معایب خودرو‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. حامد زارع پور کارگردان و به زارع پور به همراه علی محمودی فیلمبرداری این مجموعه را در اختیار دارند. تهیه‌کننده این اثر محمد مهدی تفضلی است و فیلم‌نامه این تاک شو را حسین دلاور نوشته است. 

جنگ وانتی؛ قسمت ۸ فصل نهم اسب بخار

آخرین قسمت پخش شده در تاک شو اسب بخار قسمت ۸ است که به بررسی انواع مختلف پیکاپ‌های چینی در بازار می‌پردازد و عوامل این برنامه از آن به عنوان «جنگ وانتی» یاد می‌کنند. در این فصل شش پیکاپ چینی مورد بررسی و تست قرار می‌گیرند. باید گفت که این برنامه به لحاظ محتوایی تقریبا بی‌مانند است و در هیچ برنامه‌ای وانت‌های بازار تا این حد به صورت دقیق و جامع مورد بررسی قرار نگرفته‌اند. 

پیکاپ‌‎های دو دیفرانسیل چینی که در قسمت ۸ فصل نهم اسب بخار مورد بررسی و تست قرار گرفته عبارتند از: بهمن G۹، فوتون G۷، آمیکو آسنا توربو دنده‌ای، کی اتم سی T۸، کلوت اتوموماتیک و کینگ لینگ تاگا هستند. ناگفته نماند که با توجه به اینکه تنها شش خودروی وانت چینی مورد بررسی قرار گرفته لذا تویوتا هایلوکس ژاپنی در این تست‌ها حضور ندارد. 

تاریخچه پخش اسب بخار

برنامه تاک شو اسب بخار در قالب فصل پنجم از روز پنجشنبه ۲۳ خردادماه ۱۳۹۸ آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دارد. این برنامه از فصل پنجم که شامل ۱۳ قسمت بود آغاز شد و تاکنون قسمت هشتم فصل نهم با عنوان جنگ وانتی نیز منتشر شده است. عوامل برنامه که قبل از فصل پنجم با وبسایت اسب بخار همکاری می‌کردند از فصل پنجم به بعد نیز دست اندرکار تولید این برنامه شدند. عرفان حمیدی، علی محمودی، رضا چوکامی، سامان امانی، محمدرضا پاداش و علی همایونی در فهرست عوامل تولید این برنامه قرار دارند.

tags # خودرو
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون