فال شمع روزانه (امروز پنج‌شنبه ۳ اسفند)

فال شمع روزانه (امروز پنج‌شنبه ۳ اسفند)
در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد. 
کد خبر: ۴۴۶۱
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز پنج‌شنبه ۳ اسفند برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین 

شما صد درصد به انچه در نیت دارید خواهید رسید / تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه‌ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت؛ و زندگی را با طعمی بسیار شسرین‌تر از قبل خواهید چشید.

فال شمع ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

از عشق‌های مجازی و شرارت‌های آن بر حذر باشید / شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید.

فال شمع ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

رفتن یا نرفتن به این جشن، به رای و نظر خودتان بستگی دارد / از یک شرایط نا مساعد و نا هموار، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده‌ای دست خواهید یافت.

فال شمع ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش‌های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد / خوشحالی و هیجان فوق العاده از موضوعی که شما را غافلگیر خواهد کرد.

فال شمع ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد / در مساله یا موضوعی با شخصی خردمند به مشورت خواهید پرداخت که نتیجه امیدوار کننده و مثبتی برای شما به دنبال دارد.

فال شمع ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود / راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید / از عشق‌های مجازی و شرارت‌های آن بر حذر باشید.

فال شمع ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

مسافرتی به مناطق گرمسیری داخل کشور دارید / به یک مسافرت داخلی خواهید رفت / در آینده نزدیک، از توجه احساسی شخصی نسبت به خودتان احساس خوشبختی بسیاری خواهید نمود.

فال شمع ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

به مدت یک یا دو هفته شما بسیار سرخوش و شادمان خواهید بود / دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد / در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت‌های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت.

فال شمع ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

از عشق خود پیروزی و موفقیت و شادی نصیبتان خواهد شد / دیدار و روبوسی با یک یا چند نفر از بستگان یا دوستان نزدیک خواهید داشت / تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه‌ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت؛ و زندگی را با طعمی بسیار شسرین‌تر از قبل خواهید چشید.

فال شمع ۳  اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید. / انتظار روشن شدن مساله یا مشکلی خانوادگی یا شغلی و یا مالی را دارید که با نتیجه‌ای مثبت به پایان خواهد رسید و آنچه را که در این باره انتظارش را داشتید، برای شما به خوبی تمام خواهد شد. / از حادثه یا خطری جزیی به طور کامل و به موقع نجات پیدا می‌کنید.

فال شمع ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید. / روابط عاشقانه و احساسی خواهید داشت / خوشحالی و هیجان فوق العاده از موضوعی که شما را غافلگیر خواهد کرد / همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت.

فال شمع ۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

در کار‌های خود (شغل) انساف موفقی هستید. در آینده موقعیت‌های بسیار بهتری در انتظارتان خواهد بود، سعی کنید از فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید / فرصت‌هایی استثنایی در زندگی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت که خودتان از آن تعجب خواهید کرد.

tags # فال شمع
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون