فال شمع روزانه (امروز چهارشنبه ۲ اسفند)

فال شمع روزانه (امروز چهارشنبه ۲ اسفند)
در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد. 
کد خبر: ۴۴۶۰
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز چهارشنبه ۲ اسفند برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین 

یک شادی بسیار بزرگ از صحبت‌هایی که با یک آقا انجام می‌دهید دارید / خواسته و حاجتی از خداوند دارید که براورده خواهد شد و شما به مراد و مقصود خود خواهید رسید. مطمین باشید.

فال شمع ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت. ممکن است آ منطقه خوش آب و هوا باشد / هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود / عشق شما نسبت به یک شخص، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکم‌تر خواهد ساخت.

فال شمع ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود / شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت / ارتباط خود را با خداوند محکمتر کنید.

فال شمع ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود / شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی، موفقیت ازان شما خواهد شد / تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی، به آرامش بسیار دست خواهید یافت / به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت.

فال شمع ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

مسافرتی به مناطق گرمسیری داخل کشور دارید / کاری را انجام خواهید داد که با نتیجه روشن، مثبت و عالی همراه است. این کار از دیده خودتان سرچشمه می‌گیرد / در ارتباط با نیت خود شادی زیادی خواهیدداشت و رسیدن به این نیت یا خواسته زندگی فردی یا اجتماعی شما را بطوری کلی به سمتی مثبت دگرگون خواهد کرد.

فال شمع ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

نگران تندرستی و سلامتی خود نباشید، هیچ بیماری خطرناکی شما را تهدید نخواهد کرد / یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند / از تنش‌ها و استرس‌ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید.

فال شمع ۲  اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

یک عشق والا و شایسته به شما کمک خواهد کرد تا از برخی حالت‌های نا مساعد روحی خارج شوید و دلگرمی شما را نسبت به زندگی تان بیشتر خواهد کرد / برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی، به نزد پزشک خواهید رفت. برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل تا قاضی خواهید رفت / به یک تولد، عروسی یا مهمانی با شکوه دعوت خواهید شد.

فال شمع ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

بهره یا سودی که از نظر مالی منتظرش بوده و یا هستید به شما خواهد رسید / نگران پولی از دست رفته هستید. نگران نباشید این پول به شما خواهد رسید / یک پیشنهاد عشقی به شما خواهد شد، پاسخ بدان به رای و نظر خودتان بستگی دارد.

فال شمع ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

مسافرتی به مناطق گرمسیری داخل کشور دارید / آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود.

فال شمع ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

به آموختن حرفه‌ای جدید خواهید پرداخت / شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد. اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد / در کار‌های خود (شغل) انساف موفقی هستید. در آینده موقعیت‌های بسیار بهتری در انتظارتان خواهد بود، سعی کنید از فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید.

فال شمع ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

یک شادی بسیار بزرگ از صحبت‌هایی که با یک آقا انجام می‌دهید دارید / در ارتباط با نیت خود شادی زیادی خواهیدداشت و رسیدن به این نیت یا خواسته زندگی فردی یا اجتماعی شما را بطوری کلی به سمتی مثبت دگرگون خواهد کرد.

فال شمع ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است / در یک مراسم عزاداری شرکت خواهید کرد که مقداری متاثر و اندوهگین خواهید شد / همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت.

 

tags # فال شمع
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون