لباس‌های زیر خود را نوبتی بپوشید؛ دقیقا هر چند وقت یک‌بار باید لباس‌زیر جدید بخرید؟

لباس‌های زیر خود را نوبتی بپوشید؛ دقیقا هر چند وقت یک‌بار باید لباس‌زیر جدید بخرید؟
لباس‌های زیر خود را بیش از حد به صورت مداوم نپوشید. می‌توانید با مراقبت‌های خاصی دوام بیشتری به لباس‌های زیر جدیدتان بدهید.
کد خبر: ۳۸۸
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

زی‌سان: شور و شوق زیادی برای خرید رخت و لباس عید و آن چیزی که در معرض دید دیگران است وجود دارد، اما لباس‌های زیر چطور؟ جدا از مدل‌های فانتزی یا شورت و زیرپوش‌هایی که مخصوص پوشیدن زیر لباس مهمانی‌اند، چقدر به خرید لباس‌زیری که استفاده روزمره دارد توجه کرده‌اید؟

به گزارش زی‌سان؛ گاهی ما به لباس‌زیر کهنه موردعلاقه خود می‌چسبیم و حتی وقتی تنها چند رشته نخ از آن باقی‌مانده است، حاضر به دل کندن از شورت محبوبمان نیستیم. چه طرحی زیبا داشته باشد و چه فقط روی تن زیبا بایستد.

برای برخی دور انداختن شورت‌ها و حتی سوتین‌ها به نظر اسراف می‌رسد؛ اما واقعا چگونه باید دانست که زمان آن رسیده که شورت قدیمی و وفادار خود را با یک مدل پنبه‌ای جدید عوض کنید؟

در ادامه توصیه‌های حرفه‌ای در مورد اینکه چه زمانی باید شورت خود را دور بیندازید و چگونه بهترین لباس‌زیر خود را تا حد امکان ماندگار کنید، مرور می‌کنیم.

دقیقا هر چند وقت یک‌بار باید لباس‌زیر جدید بخرید؟

این به چند عامل بستگی دارد. با این وجود، یک قانون کلی می‌گوید لباس‌های زیر باید هر شش ماه تا یک سال یک‌بار به‌طور کامل عوض شود. این البته می‌تواند بسته به اینکه چند دست لباس‌زیر دارید و چقدر از آن‌ها مراقبت می‌کنید، متفاوت باشد. ببینید که چند دست لباس‌زیر دارید و هر چیزی را که به نظر می‌رسد از دوران اوج خود گذشته است، دور بیندازید.

زمانی که متوجه این سه علامت مشخص شوید، زمان خرید لباس‌زیر جدید است:

کشش: پارچه‌های کش‌دار و کش‌ها نشانه‌ای مهم‌اند که لباس‌های زیر شما به پایان عمر خود رسیده‌اند. اگر لباس‌زیر شما دیگر نمی‌تواند خود را بالا نگه دارد و در امتداد کمر شما جابه‌جا می‌شود، وقتش رسیده که لباس‌زیر جدید بخرید!

سابیدگی: اگر نمی‌توانید الگوی زیبای پارچه را ببینید، وقت آن است که لباس‌زیرتان را دور بیندازید. ممکن است همین طرح و رنگ دلیلی باشد که شما این لباس‌زیر را خریدید، اما مطمئن باشید که الگو‌ها و چاپ‌های بامزه‌تری هم در بازار وجود دارد.

کاهش و افزایش وزن: اگر متوجه شدید که لباس‌زیرتان خیلی تنگ یا خیلی گشاد شده، احتمالا بسته به شرایطتان باید یک سایز بالا یا پایین بروید. اندازه مناسب لباس‌زیر راحتی و پوشش مورد نظر شما را فراهم می‌کند.

اگر هر یک از این موارد برای شما اتفاق افتاد، وقت آن رسیده است که به‌دنبال یک لباس‌زیر جدید برای خود باشید.

می‌توانید با مراقبت‌های خاصی دوام بیشتری به لباس‌های زیر جدیدتان بدهید. فقط این نکات و ترفند‌ها را در نظر داشته باشید:

لباس‌های زیر را با دست و آب و صابون بشویید

حتی برنامه شستشوی ملایم برای لباس‌های ظریف در ماشین لباسشویی هم آن‌قدر که فکر می‌کنید مراقب لباس‌های زیر شما نیست. برای افزایش طول عمر لباس‌زیر خود از هر جنسی که هستند با دست و یک شوینده ملایم مانند صابون بچه بشویید!

قبل از اینکه لباس‌هایتان را با دست بشویید، اجازه دهید مدتی خیس بخورند تا لازم نباشد آن‌ها را چنگ بزنید.

 دستگاه خشک‌کن دشمن لباس‌های ظریف است. لباس‌زیر خود را صاف روی یک حوله قرار دهید تا رطوبت اضافی را جذب کند. سپس لباس را آویزان کنید.

لباس‌های زیر خود را نوبتی بپوشید

لباس‌های زیر خود را بیش‌ازحد و مداوم نپوشید. آن‌ها مناسب پوشیدن برای مدت طولانی نیستند، چراکه عرق و ترشحات بدن می‌تواند به شکل بالقوه به عفونت قارچی یا باکتریایی منجر شود.

با استراحت دادن به نوار‌های کشسان و پارچه‌های ظریف علاقه خود به لباس‌هایتان را نشان دهید و اگر لباس خاصی را خیلی دوست داشتید، چند دست از آن بخرید!

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون