ساعت بازی آرسنال و لیورپول امروز یک‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۳؛ جدال ۶ امتیازی توپچی‌ها و قرمز‌ها

ساعت بازی آرسنال و لیورپول امروز یک‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۳؛ جدال ۶ امتیازی توپچی‌ها و قرمز‌ها
تیم‌های فوتبال لیورپول و آرسنال در هفته نهم لیگ برتر انگلیس در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۳۸۵۰۷
|
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

تیم‌های فوتبال لیورپول و آرسنال در هفته نهم لیگ برتر انگلیس در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت. 

به گزارش «زی‌سان»، این بازی حساس و جذاب ساعت ۲۰ در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد. 

آرسنالی‌ها برای جبران لغزش عجیب هفته گذشته‌شان چشم به هر ۳ امتیاز این دیدار خانگی دارند.

توپچی‌ها پس از شکست ۲ بر صفر مقابل بورنموث در آخرین بازی خودشان در لیگ، ۴ امتیاز عقب‌تر از حریف امشبشان هستند برای بازگشت به کورس صدرنشینی به دنبال کسب نتیجه‌ای خوب برابر شاگردان آرنه اسلات خواهند بود.

توپچی‌ها به دنبال آتش‌بازی در لندن

شاگردان میکل آرتتا سه‌شنبه گذشته با پیروزی یک بر صفر مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا به روند پیروزی برگشتند، اما برای اولین بار در حدود یک سال گذشته با این احتمال روبه‌رو هستند که ۲ بازی متوالی را لیگ برتر شکست بخورند.

آنها لیورپولی را در پیش دارند که این فصل با هدایت سرمربی هلندی تازه‌اش رکورد ۱۰ پیروزی در ۱۱ دیدار رسمی را ثبت کرده و حسابی روی فرم است، اما آرتتا و شاگردانش با توجه به حمایت هوادارانشان در ورزشگاه خانگی خود امید زیادی به گرفتن نتیجه لازم از این مسابقه دارند. در این بین نکته مهم و نگران‌کننده برای آرسنال می‌تواند محرومیت ویلیام سالیبا باشد. مدافع فرانسوی از ابتدای فصل گذشته قبل از دریافت کارت قرمز در بازی گذشته، در تک تک دقایق لیگ برتر بازی کرده بود. او از اولین بازی خود در سال ۲۰۲۲ تنها ۱۱ بازی در لیگ را از دست داده است و حالا در این مسابقه توپچی نمی‌تواندد به دلیل محرومیت از او استفاده کنند. به غیر از او، ریکاردو کالافیوری، مدافع جدید آرسنالی‌ها هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است و هنوز شرایط بوکایو ساکا هم برای حضور در این بازی مبهم است.

با این وجود سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها امید زیادی به موفقیت شاگردانش برابر صدرنشین فعلی لیگ جزیره داشته و در این زمینه گفت: آنها تیم خوبی بوده‌اند و با هدایت اسلوت به خوبی در بازی‌های گذشته ظاهر شد‌اند. بازی با لیورپول همیشه دشوار است، اما امیدواریم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم تا به روند بهتری برسیم و بتوانیم فاصله خود را با صدر جدول کمتر کنیم.

ساعت بازی آرسنال و لیورپول امروز یک‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۳؛ جدال ۶ امتیازی توپچی‌ها و قرمز‌ها

حمله صدرنشینان جزیره به اردوی آرسنال

با وجود آمار خوب اسلات در نخستین فصل حضورش در لیورپول، او برای اثبات توانایی‌های خودش باید بتواند از دیدار‌های دشوار این چندهفته به سلامت عبور کند. تیم اسلات با پیروزی ۲ بر یک در آنفیلد، اولین آزمون واقعی خود در این فصل لیگ برتر را در هفته گذشته مقابل چلسی پشت سر گذاشت و اگر لیورپول در خانه توپچی‌های لندنی هم پیروز شود، دومین شروع برتر آنها در تاریخ لیگ انگلیس شکل می‌گیرد.

در حالی که مربی هلندی مهاجمان سرشناسی دارد، بازی دفاعی آنها هم تاثیرگذاربوده و سبب این نتایج درخشان شده است. آنها در این فصل با تنها ۳ گل خورده، کمتر از هر تیم دیگری در لیگ برتر گل دریافت کرده‌اند و کمترین امید گل را به حریفان خود داده‌اند و این موضوع می‌تواند در بازی مقابل آرسنال تعیین‌کننده باشد؛ زیرا آنها می‌خواهند باربر یکی از بهترین خطوط حمله لیگ قرار بگیرند.

سرمربی موفق این روز‌ها لیورپول درباره وضعیت تیمش قبل از جدال حساس در خانه آرسنال گفت: همان‌طور که پیش از این گفته بودم، انتظار زیادی از چلسی داشتم و آنها بازی خوبی را در آنفیلد به نمایش گذاشتند. چلسی تیمی مشابه آرسنال با دو مدافع کناری است و از سبک بازی یکسانی استفاده می‌کند، اما آرسنال در دو فصل گذشته از ما و چلسی بالاتر بود و انتظار می‎‌رود که بازی برابر این تیم سخت‌تر باشد، اما باید این را در انتهای فصل ببینیم.

منبع: شهرآرا نیوز

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: