(ویدئو) مادربزرگ احسان علیخانی عجیب‌ترین مادربزرگ دنیا!

(ویدئو) مادربزرگ احسان علیخانی عجیب‌ترین مادربزرگ دنیا!
احسان علیخانی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی در حضور امین حیایی خاطره جالبی از تولدش و رفتار مادربزرگش با خودش را تعریف کرد که با خنده حضار و امین حیایی روبه رو شد.
کد خبر: ۳۸۴۷۲
|
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

احسان علیخانی ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدر او حسین علیخانی می‌باشد که از یکدیگر جدا شده اند. او فرزند آخر خانواده بوده و دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود است که همگی ازدواج کرده اند.

احسان علیخانی سال ۱۳۷۹ با رتبه ۷۷۰ وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شد و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. او از همان مقطع پیش دانشگاهی علاقمند به بازیگری و کارگردانی بوده، اما با مشورت به این نتیجه رسیده که به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کند.

احسان علیخانی زمان انتخاب رشته بین حقوق و مدیریت مردد بود، اما در همان زمان با رفتن به دادگاه و قدم زدن در راهرو‌های آن به این نتیجه رسید که رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب نماید.

علیخانی با اجرای برنامه‌های ماه عسل توانست به شهرت دست پیدا کند و بعد‌ها با برنامه‌های عصر جدید و جوکر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. در حال حاضر برنامه جوکر ۲ طبقه ۲۱ با کارگردانی و اجرای وی چهارشنبه از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

احسان علیخانی در یکی از قسمت‌های برنامه عصر جدید خاطره‌ای از مادربزرگش را مطرح کرد که با واکنش جالب داوران برنامه مواجه شد در این ویدیو این خاطره را ببینید و بشنوید.

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: