پشت پرده پخش نشدن قسمت آخر سریال داریوش / آیا پای سحر در میان است؟!

پشت پرده پخش نشدن قسمت آخر سریال داریوش / آیا پای سحر در میان است؟!
چرایی عدم پخش قسمت آخر سریال داریوش در چهارشنبه هفته گذشته برای مخاطبان و طرفداران این سریال به یک چالش و مساله مهم تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۷۵۵۳
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

زی‌سان: قسمت پایانی سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی‌فر روز چهارشنبه هفته گذشته پخش نشد. حالا چرایی و علت این اتفاق به عنوان یک پرسش برای مخاطبان مطرح شده است. 

به گزارش «زی‌سان»، بدون هیچ‌گونه اعلام قبلی از سوی عوامل و تهیه‌کنندگان، قسمت آخر سریال داریوش پخش نشد تا به نوعی انتقادات از این سریال دو چندان شود.

بر خلاف آن‌چه که مخاطبان انتظار می‌کشیدند، داریوش حتی نتوانست به سایه سریال پوست شیر نیز نزدیک شود. حالا با وجود فیلمم‌نامه ضعیف و داستان سطحی نخستین سریال هادی حجازی‌فر در شبکه نمایش خانگی، پخش نشدن قسمت پایانی نیز دیگر ضد حالی بود که مخاطبان نه چندان زیاد سریال تجربه کردند. 

درباره چرایی عدم پخش قسمت آخر، اخباری مبنی بر نقش سحر دولت‌شاهی مطرح شده است. گفته‌ می‌شود سکانس رقص سحر دولتشاهی در سریال عامل پخش نشدن قسمت پایانی است. 

سکانس مورد اشاره با دو نگاه متفاوت مواجه شده است. برخی‌ این سکانس را صحنه رقصی کمدی و کودکانه می‌دانند که اساس مشکلی ندارد.بر خلاف این رویکرد، برخی هم این سکانس را نمایان‌ترین صحنه نمایش رقص خانم‌ها رد تاریخ بعد از انقلاب می‌دانند. 

با وجود تمام این قضایا خبر قطعی این است پای دادستانی به ماجرا باز شده است.

اما نکته قابل توجه این است که برخلاف این فرضیه، عوامل سریال اخیرا از طولانی شدن آماده سازی قسمت آخر گزارش داده و شایعات درباره نقش سحر دولت‌شاهی را رد کرده‌اند. 

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: