خیانت منچستریونایتد به سر آلکس فرگوسن!

خیانت منچستریونایتد به سر آلکس فرگوسن!
باشگاه منچستریونایتد به همکاری با پرافتخارترین مربی تاریخش پایان داد.
کد خبر: ۳۷۵۵۱
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

مالکان منچستریونایتد (INEOS) برنامه کاهش هزینه‌های این باشگاه را با پایان‌دادن به تعهد سالانه چند میلیون پوندی به سر الکس فرگوسن، موفق‌ترین سرمربی تاریخ‌شان، ادامه دادند. فرگوسن پس از کناره‌گیری از هدایت یونایتد‌ها در سال ۲۰۱۳، به عنوان سفیر جهانی باشگاه به کارش ادامه داد.

به نوشته روزنامه اتلتیک، مالکان یونایتد تمام راه‌ها را برای کاهش هزینه‌ها در چند ماه اخیر امتحان کردند و تازه‌ترین اقدامشان قطع همکاری با سر الکس فرگوسن ۸۲ساله بوده است که هنوز هم در بازی‌های یونایتد به طور منظم در ورزشگاه‌ها حضور دارد.

سر جیم رتکلیف به فرگوسن گفت که باشگاه به دنبال کاهش هزینه‌هاست و دیگر نمی‌تواند به او پرداختی داشته باشد. منابع مختلف انگلیسی اعلام کردند که این موضوع به صورت دوستانه بیان شد و مورد موافقت فرگوسن قرار گرفت.

رتکلیف از زمانی که ۲۷.۷ درصد سهام منچستریونایتد را در فوریه به دست آورد، مصمم به کاهش هزینه‌ها در این تیم است. حذف کارت‌های اعتباری مدیران ارشد، حذف سفر رایگان کارکنان برای تماشای دیدار‌های مختلف و لغو جشن کریسمس کارکنان یونایتد از جمله اقدامات او بوده است.

یونایتد با همه این اقدامات دومین تیم پرخرج لیگ برتر در بازار نقل و انتقالات در تابستان امسال بود و بیش از ۲۰۰ میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرد، اما فعلا در رده چهاردهم لیگ برتر قرار دارد.

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: